Radio hèquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan hebben ze in ieder geval wel gevoel voor smaak
quote:Op dinsdag 7 april 2015 17:28 schreef agenda het volgende:
![]()
![]()
Ik weet niet meer wat te zeggen dus ik zwaai maar even.
Nog nooit iemand over gehoord.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Je hebt ook zo'n therapie met steriele maden, wordt dat wel eens toegepast hierbij?
Gekloot weer zeg...
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Hyperdude het volgende:
Weer even bijgelezen.
Wat een 'avonturen' weer.
Ik zwaai ook![]()
![]()
die eten volgens mij vooral dood vlees en zorgen voor betere doorbloeding, weet niet of jij daar iets aan gaat hebben.quote:
Dat denk ik niet dan. Het probleem is bij mij vooral die continue hypergranulatie (slap weefsel, vergelijk het met los zand, en je wilt natuurlijk stevig weefsel hebben)quote:Op woensdag 8 april 2015 12:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
die eten volgens mij vooral dood vlees en zorgen voor betere doorbloeding, weet niet of jij daar iets aan gaat hebben.
dat zekerquote:Op woensdag 8 april 2015 12:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een briliant wordfeud woord
Das dan weer minder ....quote:Op woensdag 8 april 2015 12:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zekerin de volksmond ook wel 'wild vlees'
Ja, bah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, bah.
Heb wel een gratis nieuwe laptopZo dan! Because of the course?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik had afgelopen weekend 5 euro ingezet op 9 voetbalwedstrijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik had afgelopen weekend 5 euro ingezet op 9 voetbalwedstrijdenO wow, dus het zit ook weleens mee!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel soms welquote:Op woensdag 8 april 2015 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
O wow, dus het zit ook weleens mee!!!!
Sowieso mag je trots op jezelf zijn; bikkel!quote:Op woensdag 8 april 2015 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel soms welheb die cursus dus ook 'gratis' nu. Als ik hem dan ook nog haal dan kan ik eindelijk weer eens een beeetje trots zijn
Volgens mij zou je best eens geld kunnen verdien met scrabbelen......quote:Op woensdag 8 april 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet dan. Het probleem is bij mij vooral die continue hypergranulatie (slap weefsel, vergelijk het met los zand, en je wilt natuurlijk stevig weefsel hebben)
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso mag je trots op jezelf zijn; bikkel!
Scrabble was ik nooit zo slecht inquote:Op woensdag 8 april 2015 14:02 schreef nofuelleft het volgende:
[..]
Volgens mij zou je best eens geld kunnen verdien met scrabbelen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |