Komt door alle wortelsquote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef bluemoon23 het volgende:
Ga eerst eens fatsoenlijk spitten, dat beetje grond wat je er nu af hebt geschraapt mag geen naam hebben.
Sommige simpele boompjes kunnen héél hardnekkig in de grond vastzitten. Bovendien moet ie op de schutting letten. Die moet ook heel blijven.quote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef Geralt het volgende:
Jezus man, dat is een struik geen boomstam.
Heb vroeger wel eens een bomstam van een meter dik met een schep uitgegraven zonder ontbijt.
Om 9 uur begonnen non stop graven om de beurt met 2 man en om half 3 hadden we hem eruit.
Toen toch maar even wat gaan eten want best last van de kater van het zuipen daags ervoor en nog niks gegeten etc.
Anyway, OT, trek dat ding er gewoon uit man, je bent toch een kerel of niet?
Spit je met een schep/bats of met een spade ?quote:
Met een schepquote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Spit je met een schep/bats of met een spade ?
Met een goede scherpe spade kun je veel beter steken dan met een schep.
thnx!quote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Voor verschil tussen schep en spade http://www.joostdevree.nl/bouwkunde2/schop_voorbeelden.htm
Volgens jouw definitie ben ik dus geen kerel..:P Overal waar een zweetlepel aan te pas moet komen, loop ik voor weg. Dom werk..quote:Op maandag 6 april 2015 22:27 schreef Geralt het volgende:
Jezus man, dat is een struik geen boomstam.
Heb vroeger wel eens een bomstam van een meter dik met een schep uitgegraven zonder ontbijt.
Om 9 uur begonnen non stop graven om de beurt met 2 man en om half 3 hadden we hem eruit.
Toen toch maar even wat gaan eten want best last van de kater van het zuipen daags ervoor en nog niks gegeten etc.
Anyway, OT, trek dat ding er gewoon uit man, je bent toch een kerel of niet?
Ik ben nog nooit een boomwortel tegen gekomen die ik niet doorkreeg met een schep. Maar goed, heen ook een goede schep: een Streuding, zoals in jou link beschrevenquote:Op maandag 6 april 2015 22:29 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Voor verschil tussen schep en spade http://www.joostdevree.nl/bouwkunde2/schop_voorbeelden.htm
Daar koop je geen schepquote:Op maandag 6 april 2015 22:31 schreef Isane het volgende:
[..]
Met een schepZal binnenkort eens kijken bij de gamma/praxis!
Dit dusquote:Op maandag 6 april 2015 23:19 schreef De_Melkboer het volgende:
Breekijzer eronder, en de dikke wortels met een reciprozaag doorzagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |