Nou, doe eens een foto zodat ik het fatsoenlijk kan beoordelenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lapjeskat
[..]
Ik vond het heerlijke space opera
Ik vond het voornamelijk mooie plaatjes kijken, het verhaal vond ik stukken minder.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk leuker dan ik had verwacht.
Oh Hell noquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, doe eens een foto zodat ik het fatsoenlijk kan beoordelen
Preciesquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Interstellar delivered. Completly. Nu twee keer gekeken, en de tweede keer nog toffer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:
Zit jij me nu uit te lachen?quote:
Nooit schat! I feel your painquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]OngeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gedeelde smart is halve smartquote:
De enige vraag die ik nog had was: hoe is hij uit het zwarte gat gekomen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:34 schreef missbehavin het volgende:
Ik was ook verbaasd dat ik het snapte hoor
Via het wormgat. Die is interconnected met het zwarte gat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De enige vraag die ik nog had was: hoe is hij uit het zwarte gat gekomen?
Ahh duidelijk, thanks!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Via het wormgat. Die is interconnected met het zwarte gat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]Oh ja, die handshake was ik even vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Ik vond de weergave van het zwarte gat echt prachtig trouwens, een grote boekenkastquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Via het wormgat. Die is interconnected met het zwarte gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |