i volunteer as tributequote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Hij zal dan nog zo'n 20 a 25 heren nodig hebben die hem een handje helpen.
Nou, wie biedt zich aan?quote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef Obamamamamama het volgende:
[..]
Hij zal dan nog zo'n 20 a 25 heren nodig hebben die hem een handje helpen.
heb nooit seks dus dat zit al goedquote:Op maandag 6 april 2015 16:14 schreef grootbad het volgende:
Als mannen willen helpen kan dat wel maar je mag geen soa hebben
ik heb ook nog wel sappen die ik kan doneren ;$quote:Op maandag 6 april 2015 16:14 schreef grootbad het volgende:
lekker je vriendin laten rollen in de kwakjes van random kerelsquote:Op maandag 6 april 2015 16:14 schreef grootbad het volgende:
*meldt zich*quote:Op maandag 6 april 2015 16:14 schreef grootbad het volgende:
hou jij je bek gwoonquote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef deadprez het volgende:
lekker je vriendin laten rollen in de kwakjes van random kerels
quote:Op maandag 6 april 2015 16:16 schreef grootbad het volgende:
nouja we doen natuurlijk wel eerst even samen ergens koffie drinken om te kijken of ze een beetje aardig zijn enzo
En dan een jaar lang kwakjes verzamelen ?quote:Op maandag 6 april 2015 16:16 schreef grootbad het volgende:
nouja we doen natuurlijk wel eerst even samen ergens koffie drinken om te kijken of ze een beetje aardig zijn enzo
Dat lijkt me ook ja, de OP geloof ik nog wel maar het wordt steeds gekker.quote:
maar dat is viesquote:Op maandag 6 april 2015 16:16 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En dan een jaar lang kwakjes verzamelen ?
Zoals ik al zei - ga voor stierensperma
Wie de fuck ben jij.quote:
Hou zelf je bek gwoonquote:
hahah ;D ;Pquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Duikbril112, haha kan je niet lezen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |