+1001 op het eerste.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:01 schreef Nanuke het volgende:
...
Stroopwafelmeisje,. Erg conftonterende momenten zijn dat. Niet omdat je het de ander niet gunt, maar omdat je het jezelf ook zo gunt.
Alle anderen ook even een dikke. Ik ga weer even verder onder mijn steen. Het gaat wel weer beter, maar weet ook dat ik zo af en toe ook ruimte moet geven aan mezelf. Soms vergeet ik dat.
Ja idd in ieder geval iets wat we kunnen gaan afronden. Het 2 dingen "open" hebben staan 3,5 jaar en van beiden niet weten waar je aan toe bent is best heavy. Na de aanmelding, keuringen en controles begin je met de "les" avonden (ik kom ff niet op het woordquote:Op maandag 8 juni 2015 20:48 schreef Ereshkigal het volgende:
Dobbey,dikke knuffel voor jou
Wat "fijn" dat de knoop door is.
Hoelang duurt het traject van pleegzorg van aanmelding tot het uiteindelijke plaatsing van een kindje? Wij willen dit met de tijd ook graag doen... Maar eerst eens zien wat dit nu brengt...
Hopelijk brengt het donortraject ook nog wat goeds! :-*
Dat beseffen we zeer zeker maar we zitten nu al een jaar of 4 in een soort niemandsland met 2 open optie's en ik ben er aan toe om iig 1 van de 2 af te sluiten. Nu moet ik ook heel eerlijk zijn dat ik hoe langer hoe meer twijfel aan de laatste poging van het eiceldonor traject. Ik weet niet of ik alles nog een keer wil doen. Onze licentie verloopt deze maand dus alles moet weer besproken worden, 3 goedkeuringen etc en weet niet of ik dat hele circus weer wil, de tijd zal het leren. Mochten we goed door het traject van pleegzorg komen dan kan het maar zo zijn dat we er zoveel voldoening uit halen dat het voor de rest klaar isquote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Kan me voorstellen dat het dubbel is, Dobbey. Besef je wel dat het een het ander niet uit hoeft te sluiten (toch?). Hopelijk gaat het snel beter met de donor en kun je dat traject weer vervolgen![]()
Mijn beste vriendin, die ik de afgelopen weken dagelijks up to date heb gehouden, is sinds twee maanden bezig voor nummer twee. En nu heeft ze net (1 dag voor NOD en met middagurine) een tuurstreep getest. En hoewel ik het haar natuurlijk van harte gun, had ik stiekem wel gehoopt dat ik iets langer de tijd zou krijgen om me hier mentaal op voor te bereiden... ga zo maar naar bed, ben helemaal leeg. Morgen wordt vast beter. Toch?
Lief dat je ernaar vraagt. Eerste poging is mislukt. Vanmiddag horen ze hoe ze nu verder gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:30 schreef dobbey het volgende:
Arjahoe is het met je?
Nanuke![]()
Nikki hoe is het met je zusje?
En iedereen die ik vergeten ben uiteraard ook eenen een knuff
Hmmzz dat was niet waar ik op hooptequote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Eerste poging is mislukt. Vanmiddag horen ze hoe ze nu verder gaan.
Zijn er hier dames die ervaring hebben met acupunctuur voor/tijdens een ivf behandeling?
Volgens mij staat in de OP in een spoiler dat Islabonita acupunctuur heeft gedaan rondom punctie of terugplaatsing! Daar vroeg je eerder nog naar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ereshkigal spannend! Fingers crossed.
Over een maand mag mijn zusje door voor de terugplaatsing van een cryo. Voor die poging wil ze gebruik maken van acupunctuur, ik ben benieuwd of het invloed kan hebben op een eventuele innesteling. Ik hoop het natuurlijk wel, maar ik ben ook wel een beetje sceptisch.Nouja, we zullen wel zien.
Spuiten liggen in de koelkast.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
Als ik jouw verhalen lees, zie ik een hele apotheek voor me naast jouw bed
Haha spuiten liggen in de koelkast inderdaad behalve de spuit die ik gebruik. En weet je... Het went inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
Nikki, wat rot voor je zusje!
Spannend eresh! Als ik jouw verhalen lees, zie ik een hele apotheek voor me naast jouw bed met spuiten en 'eieren'en pillen. Pffff, het lijkt mij ook wel wat off putting eigenlijk. Hoe ervaren jullie het? Als dat te persoonlijk is, moet je het maar zeggen!
thanksquote:
Ik las er laatst over. Dat ze dat doen ergens als eerste poging en bleek meer slagingskans te hebben ook bij poging 1.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
Even zonder bij lezen.
Heeft er hier iemand ervaring met ivf in eigen cyclus?
Ik reageer straks even uitgebreider op iedereen 😘
volledig in eigen cyclus, zonder hormonen? Meen me te herinneren dat de succesrate per saldo iets lager is omdat er gewoonlijk maar één eicel is, maar ik kan vrijdag checken of ik me dat goed herinner.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
Even zonder bij lezen.
Heeft er hier iemand ervaring met ivf in eigen cyclus?
Ik reageer straks even uitgebreider op iedereen 😘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |