Ja was I iddquote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef AwayTL het volgende:
Misschien domme vraag hoor.. Maar Phaidra, die lieve foto van net was toch een oude van I? Of is meneer ineens wel heuuul hard gegroeid..
Vicje, echt Rady, hij lijkt sprekend op jou
onverkapte "sq leest niet goed" klikpostquote:Op woensdag 8 april 2015 13:51 schreef AwayTL het volgende:
Misschien domme vraag hoor.. Maar Phaidra, die lieve foto van net was toch een oude van I? Of is meneer ineens wel heuuul hard gegroeid..
Vicje, echt Rady, hij lijkt sprekend op jou
Ik naai Fazz er ook gewoon bij hoor..quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onverkapte "sq leest niet goed" klikpost
Hoi! Ik heb betaald ouderschapsverlof (tot de zomer). Als ze t aanbieden en je man heeft geen werk zou ik dat lekker doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:56 schreef faptist het volgende:
Sq,
*kus* sterkte met mams. Hopelijk krijgen jullie toch een goede uitslag of in ieder geval een goed behandeltraject waar ze in pure gezondheid uitkomt.
Phaidra,
Scheisse.. Dat klinkt niet fijn. Goed dat je het hebt aangekaart. Helpt littekencreme niet? Biodermal ofzo? Als je de reclame moet geloven is het wonderspul.
Docenten gezocht!
Werkt er hier iemand als docent in het vo?
Ik heb zojuist... Nee dat lieg ik.. Een week geleden heb ik een brief gehad waarin ik moet aangeven hoe ik mijn aankomende jaar wil indelen.
Ik weet dat er ouderschapsverlof is, maar hoe doe je dat nou het slimste?
Ik kan voor de optie betaald of onbetaald kiezen. Gezien man koos werkloos is lijkt betaald me wel zo slim.
Kan iemand mij dat ouderschapsverlof eens in Jip en Janneke taal uitleggen?
Ik zou met de administratie kunnen bellen maar verbale communicatie waarbij ik moet nadenken is nu verre van mijn beste kant. Ik moet alles lezen anders snap ik het niet*voelt zich een beetje dom*
't is dat onze kinderen aan elkaar zijn uitgehuwelijktquote:Op woensdag 8 april 2015 14:00 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik naai Fazz er ook gewoon bij hoor..
Gedeelde smart..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb al sorry gezegd jaquote:Op woensdag 8 april 2015 14:00 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik naai Fazz er ook gewoon bij hoor..
Gedeelde smart..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en laten we het daar ook eens over hebben.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is dat onze kinderen aan elkaar zijn uitgehuwelijkt
jawel! Ik geloof alleen niet dat iets met míjn DNA ooit kan matchen bij jouw hyperactieve klimgeitquote:Op woensdag 8 april 2015 14:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja en laten we het daar ook eens over hebben.F is nog steeds vrij hoor, niemand heeft zich aangemeld. Is mijn kint soms niet leuk genoeg
opposites attract toch?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel! Ik geloof alleen niet dat iets met míjn DNA ooit kan matchen bij jouw hyperactieve klimgeit
Mag ik hem dibsen voor het geval dat een eventuele derde een meisje is?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja en laten we het daar ook eens over hebben.F is nog steeds vrij hoor, niemand heeft zich aangemeld. Is mijn kint soms niet leuk genoeg
*Schoonoudersboks*quote:Op woensdag 8 april 2015 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is dat onze kinderen aan elkaar zijn uitgehuwelijkt
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:06 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Mag ik hem dibsen voor het geval dat een eventuele derde een meisje is?
poepkindjesquote:Op woensdag 8 april 2015 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
Als ie homo is mag ie met mijn M (indien ook homo) blonde kindjes gaan maken
oh wacht... zo werkt dat niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |