Je kon het ook interpreteren als 'ze doen niet aan spoilertags'. Ik kreeg het idee dat Sked dat bedoelde.quote:
Kan jij ook niks aan doen, is nou eenmaal een autistisch trekje om dingen verkeerd op te vattenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kon het ook interpreteren als 'ze doen niet aan spoilertags'. Ik kreeg het idee dat Sked dat bedoelde.
Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 8 april 2015 17:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan jij ook niks aan doen, is nou eenmaal een autistisch trekje
Ik weet niet of het handig is om tijdens een afdaling een brief te gaan lezenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef OProg het volgende:
Misschien is het een idee een brief te geven tijdens koers waardoor hij dan nog harder gaat.
Als ze alleen de enveloppe met daarop 'Afzender: Vino' laten zien is het al genoeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik weet niet of het handig is om tijdens een afdaling een brief te gaan lezen
Nibali zou het kunnenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik weet niet of het handig is om tijdens een afdaling een brief te gaan lezen
Als stratenmaker weet hij hoe hard het kan zijn als je valt.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:22 schreef Wombcat het volgende:
Wat daalt die Westra slecht zeg. Lijkt echt nergens op. Veel te onrustig en onzeker in de bochten.
Dat lijkt me wel een goed idee. Als je toch een bidonnetje krijgt uit de auto, is zo'n briefje zo meegegeven.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:18 schreef OProg het volgende:
Misschien is het een idee een brief te geven tijdens koers waardoor hij dan nog harder gaat.
D'n Loller gaat het gewoon doen, vanaf nu alles winnen t/m L-B-L.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:27 schreef Sked het volgende:
Ik zet mijn geld niet op George Bennett, jullie?
Zeker weinig gele mannen daar zeker?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:32 schreef Mykonos het volgende:
Nog maar een man of 30 in de voorste groep.
0.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weinig gele mannen daar zeker?
Klassementsman Bennett misschien nog achteraanquote:Op woensdag 8 april 2015 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weinig gele mannen daar zeker?
Volgens Bartjens moet het lukken.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:34 schreef DeeBee het volgende:
35 seconden met 5 km te gaan, JAAA hij gaat het halen! HA! /Herbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |