ik wacht nog altijd op een eerbetoon van Ferdi Vierklauquote:Op zondag 5 april 2015 23:11 schreef bombmannl het volgende:
Gaan ze nu ook al de huis-tuin-en keuken voetballers 'eerbetonen'
twitter:Bolo1970 twitterde op zondag 05-04-2015 om 23:13:28#studiovoetbal #studioajax Cocu heeft groot gelijk dat hij geen poppetje in de grote "leve ajaks de rest is allemaal kut" show wil zijn reageer retweet
Zeg het ze bolo.quote:Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Bolo1970 twitterde op zondag 05-04-2015 om 23:13:28#studiovoetbal #studioajax Cocu heeft groot gelijk dat hij geen poppetje in de grote "leve ajaks de rest is allemaal kut" show wil zijn reageer retweet
Maar dan heb je geen BK in je buik.quote:Op zondag 5 april 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door helemaal niet te gaan bespaar ik 100%
Erg onsportief van de Treffers om toen serieus te verdedigen bij de daarop volgende scheidsrechtersbalquote:
Nu nog een interview met Dirk Kuyt vinden en onze avond is weer geredquote:
Ze hebben bijna het gehele uur over Ajax geluld, dus wanneer dit geweest moet zijn vraag ik me af.quote:Op maandag 6 april 2015 09:35 schreef Jivis het volgende:
Prima dat PSV kampioen wordt hoor, maar waarom moet die ploeg dan meteen door heel Studio Voetbal finaal in de hol gekropen worden?. Er is ook nooit een middenweg hè
.
Viel wel mee. Frank zei gewoon dat het slecht is en beter moet. Maar hier wil men dat hij zegt: "Ik ben een enorme flapdrol en ze zouden het leiden van Ajax aan fok-users moeten overlaten. Daarbij zijn Boilesen en Sigthorson mongolen maar de alternatieven zijn nog slechter" o.i.d.quote:Op maandag 6 april 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank schijnt weer allemaal onzin te hebben uitgeslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |