Degenkolb solo of in een sprint?quote:Op zondag 12 april 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, de finale daarentegen was schitterend.
Als de ASO gewoon de regels had gevolgd, dan had de Zwitserse kruisvader Elmiger gewonnen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja what the FUCK was dat, daar hoorde ik wat van dat er een TGV was die een paar renners bijna op een hoop reed
Sprint.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degenkolb solo of in een sprint?
Ik 10.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft mij wel drie pronopunten opgeleverd.
7 man sprint. Boom zat er ook bij.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degenkolb solo of in een sprint?
Hoezo?quote:Op zondag 12 april 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de ASO gewoon de regels had gevolgd, dan had de Zwitserse kruisvader Elmiger gewonnen.
JRod gaat winnen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar LFW, waar ik Henao goede kansen toedicht.
Door het hele fucking peloton?quote:
Nagenoeg.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door het hele fucking peloton?
Nee, de Belgen waren eerst hun ov-kaart gaan opladen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er bleef een klein groepje netjes voor de spoorbomen wachten. Er waren enkele boefjes die zich nog door het doolhof wurmden. Gelukkig waren ze op tijd.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spoorweg, Hans. Laat anders de hele dienstregeling stoppen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom worden die wegen niet gewoon afgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |