quote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat vage avondjes gehad. Wel mooi als je er terug naar kijkt.
Ook een keertje gehad, toen ging het fout met een vriend van me. Die dacht dat hij zijn broek niet los kon krijgen. Was aan het janken om hulp, dan kom je daar in de wc, was hij aan het schijten en aan het kotsen tegelijkertijd. Die lucht was vreselijk. Echt afschuwelijk. Het helpt dan ook niet als je zelf dan ook nog eens in staat die zich nog het best laat omschrijven door het liedje Lucy in the Sky with Diamonds of The Magical Mystery tour verkeert.
Leuke dag lijkt me datquote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Koninginnedag Amsterdam
>9:00 beginnen met bier drinken
>12:00 besluiten voor het eerste te willen blowen
>14:00 na twee uur een coffeeshop gevonden
>14:15 een joint als een sigaret opgerookt
>14:25 WAAR IS DE BUS GODVERDOMME IK VOEL ME BEROERD
>14:30 nope.jpg uit de bus alle jezus
>14:35 nieuwe bus nieuwe kansen
>18:00 eindelijk thuis na 20 keer uit de bus te zijn gerend
>18:05 slapen
>12:00 nieuwe dag nieuwe kansen![]()
????
> drugs![]()
Als je 2 uur nodig hebt om in Amsterdam een coffeeshop te vinden ben je ook niet geschikt voor drugsquote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
>Koninginnedag Amsterdam
>9:00 beginnen met bier drinken
>12:00 besluiten voor het eerste te willen blowen
>14:00 na twee uur een coffeeshop gevonden
>14:15 een joint als een sigaret opgerookt
>14:25 WAAR IS DE BUS GODVERDOMME IK VOEL ME BEROERD
>14:30 nope.jpg uit de bus alle jezus
>14:35 nieuwe bus nieuwe kansen
>18:00 eindelijk thuis na 20 keer uit de bus te zijn gerend
>18:05 slapen
>12:00 nieuwe dag nieuwe kansen![]()
????
> drugs![]()
[..]
Ook een keertje gehad, toen ging het fout met een vriend van me. Die dacht dat hij zijn broek niet los kon krijgen. Was aan het janken om hulp, dan kom je daar in de wc, was hij aan het schijten en aan het kotsen tegelijkertijd. Die lucht was vreselijk. Echt afschuwelijk. Het helpt dan ook niet als je zelf dan ook nog eens in staat die zich nog het best laat omschrijven door het liedje Lucy in the Sky with Diamonds of The Magical Mystery tour verkeert.
Hier ben ik het mee eensquote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je 2 uur nodig hebt om in Amsterdam een coffeeshop te vinden ben je ook niet geschikt voor drugs
Dat kwam omdat we al onwijs veel gezopen hadden.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als je 2 uur nodig hebt om in Amsterdam een coffeeshop te vinden ben je ook niet geschikt voor drugs
Ja moet je maar niet strijken.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef Aberella het volgende:
Er zit gewoon een gat in ik kan er doorheen kijken oh man drama![]()
Schitterend zulke verhalenquote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Doe eens foto Sannequote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef Aberella het volgende:
Er zit gewoon een gat in ik kan er doorheen kijken oh man drama![]()
Was de jaren 60 he.quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef HPLC het volgende:
Wel een heel ander beeld gekregen van onze mod
Samen met Teun?quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik krijg gewoon weer zin om te trippen
en ik heb me ooit voorgenomen om het rond mij 40e weer te doen...
Koop je toch een nieuwe...quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn Hollister blouse is naar de maan door de strijkbout
Ja Sanne Hansquote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heet ze Sanne? Dat is dan wel weer echt een schetige naam
Nog ooit een keer, een allerallerlaatste keer. Ja, dat zou ik ook nog wel willen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik krijg gewoon weer zin om te trippen
en ik heb me ooit voorgenomen om het rond mij 40e weer te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |