Ik zit bij de ABN, al jaren, en het is mij nog nooit overkomen in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:25 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Was bij de ABN volgens mij, maar misschien dat ik het verkeerd gelezen/begrepen heb.
Wat is er mis met afronden naar beneden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:49 schreef geevee het volgende:
Het is en blijft een wettig betaalmiddel,wat hier al eerder gezegd is,de laatste paar centen met klein geld afrekenen willen ze afronden dan zeggen dat je daar niet mee accoord gaat,als ze je niet willen laten gaan dan zou ik betalen maar ze gelijk mededelen dat ze me er nooit meer terugzien (en dat ook doen) als alle klanten dat doen dan houden ze geen klant meer open en kunnen ze sluiten.
Tja ik denk niet dat ze daar erg wakker van liggen. Als ze overal aankondigen dat ze afronden dan mag dat gewoon en kun je op je kop staan maar het gebeurt toch. Ja die muntjes zijn en blijven een wettig betaalmiddel, maar ze zijn niet verplicht om ze aan te nemen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:49 schreef geevee het volgende:
Het is en blijft een wettig betaalmiddel,wat hier al eerder gezegd is,de laatste paar centen met klein geld afrekenen willen ze afronden dan zeggen dat je daar niet mee accoord gaat,als ze je niet willen laten gaan dan zou ik betalen maar ze gelijk mededelen dat ze me er nooit meer terugzien (en dat ook doen) als alle klanten dat doen dan houden ze geen klant meer open en kunnen ze sluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |