tof! ik ga eind van de maand ook maar eens beginnen met lessen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:38 schreef joppie_saus het volgende:
Motorhelm gekocht, handschoenen gekocht. Ingeschreven bij de rijschool, nu aftellen tot we kunnen beginnen.
In de mei-vakantie vast een motor kopen. Ik ben er klaar voor!
Durf je je rijbewijs op het spel te zetten?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tof! ik ga eind van de maand ook maar eens beginnen met lessen.kunnen we in de zomer mooi eens een studentchauffeurs topic motormeeting doen
quote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Leuk is dat: vier bekeuringen gekregen van AR ter waarde van totaal ¤900,-
Ik moet echt eens op mijn rijstijl gaan letten, werk er pas 2 maanden...
Dan ben je ook wel gewoon een ontzettende domme lul. Je krijgt gewoon per uur betaaldquote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Bekeuringen liepen via AR. Als je staande wordt gehouden met 30 te hard komt de bekeuring op naam en merkt AR noch de LM er iets van. Dus het zal geen consequenties hebben. Daarnaast weet je binnen 2 maanden meestal niet wat de Officier van Justitie voor consequentie oplegt aan 30+ dus dat lijkt me sterk, mocht er geflitst zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 16:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]900 euro in twee maanden... Daar kun je een flink appartement van huren joh.
In vier bekeuringen ook. Dat is dan ook weleens meer dan 30 te hard geweest waarschijnlijk?
Damn. Dat verdien je dan ook gewoon hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef VliegTafelVrouw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |