Helder licht jij. Loon komt op vrijdag en loopt een week achter. Dus je loon over week 20 ontvang je de vrijdag in week 21, mits je alle declaraties voor 12:00 op de woensdag van week 21 hebt ingevoerd.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Grunn57 het volgende:
Ben sinds kort nieuw bij autoreset. Loon komt op dinsdag of woensdag. Heb echter niks ontvangen gister of vandaag. Komt dit vaak voor?
Wat Sarasi zegt, op vrijdag van de week ervoor.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Grunn57 het volgende:
Ben sinds kort nieuw bij autoreset. Loon komt op dinsdag of woensdag. Heb echter niks ontvangen gister of vandaag. Komt dit vaak voor?
Wel nieuwe mensen aannemen maar mij werk geven ho maar... Vierde dag op rij niet gebeld.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wel nieuwe mensen aannemen maar mij werk geven ho maar... Vierde dag op rij niet gebeld.
Chill! Hele weekend gratis auto!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:43 schreef Volluto het volgende:
Het is een hele rustige periode volgens mij. Vorig jaar was dat ook rond deze tijd. Denk dat het binnenkort wel weer wat aantrekt.
Voor morgen alvast werk i.i.g. auto ophalen in Saarbrücken en rijden naar huis. Vervolgens maandag afleveren in Houten.
Oh lijkt mij heerlijk, ff uitwaaien op Texel.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:38 schreef A_Valbuena het volgende:
Iemand hier toevallig die rit uit Texel gekregen? Leek me een mooie rit, jammer dat ik een tentamen heb strakjes..
Ik doelde eigenlijk meer op de plaatselijke FCquote:Op woensdag 8 april 2015 22:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wel nieuwe mensen aannemen maar mij werk geven ho maar... Vierde dag op rij niet gebeld.
Oh, voetbal.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:34 schreef ManScat het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de plaatselijke FC
Same here, was net klaar met m'n tentamen toen ik dat sms'je kreeg. Twijfelde nog wel even maar helaas morgen nog een tentamen.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:38 schreef A_Valbuena het volgende:
Iemand hier toevallig die rit uit Texel gekregen? Leek me een mooie rit, jammer dat ik een tentamen heb strakjes..
Pff dat valt nog best wel mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:28 schreef DeMuur het volgende:
[Klacht]
Wat een kut eind lopen is dat bij meerkerk, zo aan het einde van de dag.
[/klacht]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |