quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:20 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo dat hebben we ook weer eens meegemaakt, chauffeuren in een Fiat Panda...
In Eindhoven gebeurt dat volgens mij vrij veel. Had me ook wel cool geleken maar heb daar maar een jaar gestudeerd dus was de moeite niet waard.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:46 schreef Sarasi het volgende:
En dan zit je in een bus van Hapert naar Eindhoven waarin de verwarming niet uit kan. Verdomme wat een hitte.Wel een leuk gesprekje met de buschauffeuse gehad. Die vond dat ik m'n busrijbewijs maar moest halen, want buschauffeur zijn was perfect te combineren met een studie, haha. Nu op naar de Audi.
Hier ook, twee zelfs. Kan ze alleen niet allebei uitvoeren hahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende:
Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Toevallig een nemo? Ik moet ook naar Sneek-Groningen morgenquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:37 schreef stripe het volgende:
Na een lange tijd niet beschikbaar te zijn geweest morgen gelijk een ritje. Sneek - Groningen per Citroën busje.
Ik had laatst ook een gejatte Golf die terug was gevondenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:19 schreef underground1009 het volgende:
Mijn spoedje van vanmiddag had wel een CP met behoorlijk wat pech trouwens, zijn eigen auto, een golf, was gejatInmiddels al wel gevonden maar goed, lullig genoeg alsnog
Ja een nemo, jij ook?quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:07 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Toevallig een nemo? Ik moet ook naar Sneek-Groningen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |