quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef FritzWepper het volgende:
Ik begin er steeds meer van overtuigd te geraken dat we Frank moeten bedanken voor die vier titels met een groots afscheid. De koek is op.
qua spiermassa, die benen van hem, netjes!quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Hij lijkt wel wat kilo's aangekomen qua massa.
Wat een seizoen. 106 goals. 85 punten.quote:Op maandag 6 april 2015 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meevoetballende spits moeten we hebben
Pantelic![]()
![]()
En zelfs toen waren er nog mensen die klaagden over het spel, nou 100x liever dat spel dan het spel van de laatste 4 jaar.quote:Op maandag 6 april 2015 00:48 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat een seizoen. 106 goals. 85 punten.
En geen kampioen, heb je dus uiteindelijk helemaal niets aan.quote:Op maandag 6 april 2015 00:48 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat een seizoen. 106 goals. 85 punten.
Nu overdrijf je een beetje, laatste 4 jaar, het is eerder dit en het vorige seizoenquote:Op maandag 6 april 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs toen waren er nog mensen die klaagden over het spel, nou 100x liever dat spel dan het spel van de laatste 4 jaar.
Het schijnt dus dat Frank echt als het Barcelona van Guardiola wilt spelen. Met Sigthorsson in de spits
Die man is echt de weg kwijt
Die klagers zouden eens wat wedstrijdjes van dat seizoen terug moeten zien. Dan ga je heel hard huilen als je dat vergelijkt met de bagger die we nu al een paar jaar voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 6 april 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs toen waren er nog mensen die klaagden over het spel, nou 100x liever dat spel dan het spel van de laatste 4 jaar.
Het schijnt dus dat Frank echt als het Barcelona van Guardiola wilt spelen. Met Sigthorsson in de spits
Het zit ook niet meequote:Op maandag 6 april 2015 02:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En geen kampioen, heb je dus uiteindelijk helemaal niets aan.
Liever kampioen met 71 punten en 69 goals, dan tweede met 106 goals en 85 punten
Frank weg is overdreven, maar hij moet in zien dat ze anders moeten spelen en af moeten stappen van dat eeuwige Ajax spel gezeik. Dat werkt gewoon niet met al die middelmaat, een CV scouten op verdedigende kwaliteit en niet voetballand vermogen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 april 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever de spelers aanpassen, het niveau is al zo laag, je kan moeilijk je hele jeugdopleiding weg gooien omdat er spelers in het eerste niet voldoen.quote:Op maandag 6 april 2015 10:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frank weg is overdreven, maar hij moet in zien dat ze anders moeten spelen en af moeten stappen van dat eeuwige Ajax spel gezeik. Dat werkt gewoon niet met al die middelmaat, een CV scouten op verdedigende kwaliteit en niet voetballand vermogen bijvoorbeeld.
Een typische Ajax spits kun je niet meer krijgen, alleen Messi zou die rol in kunnen vullen.
Gewoon je systeem aanpassen op je spelers. Het td moet dat eens uit zoeken. Van mij part ga je counteren volgend jaar waar je volgens mij prima spelers voor hebt. Fischer, Zivko en Ghazi.
We hadden toen Anita, Eriksen en Vertonghen in de opbouw. Vooral Anita speelde echt een heerlijke periode. Ik vond hem beter dan Blind.quote:Op maandag 6 april 2015 10:01 schreef manny het volgende:
In den beginne speelden we met frank juist voor eindelijk weer combinatievoetbal, met lef, naar voren. Iedereen blij. Maar het is helaas doorgegroeid (zeker de laatste twee jaar) naar een trage voorspelbare vorm van voetbal met juist geen lef en druk naar voren, waarbij ze alleen in de CL af en toe niveau halen. De laatste maanden is het echt onder de pijngrens van wat je je ogen nog kunt aan doen.
Frank / ajax is aan zet om bij te sturen. Een kwaliteitsinjectie in de selectie is stap 1 lijkt me.
Zo zie ik het ook, zo dramatisch is het allemaal ook weer niet. Met 2 a 3 versterkingen (incl. een kopsterke, balvaste spits) en met de 8 a 9 talentvolle spelers die je al hebt in de A-selectie kan het er allemaal al veel beter gaan uitzien.quote:Op maandag 6 april 2015 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liever de spelers aanpassen, het niveau is al zo laag, je kan moeilijk je hele jeugdopleiding weg gooien omdat er spelers in het eerste niet voldoen.
En op de counter spelen, tja dat moet je kunnen en had je misschien 3 punten meer gehad dan nu (of niet), daar is PSV gewoon beter in.
Gewoon dit seizoen vergeten en met wat juiste versterkingen op naar volgend seizoen, 1 goeie speler op 6 en je bent al heel ver
Het wordt ook ieder jaar jonger ook en de ervaren jongens die je hebt (Schone, Moisander) hebben niet de status of het karakter om het elftal bij de hand te nemen.quote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vond Frank geen sterke indruk maken gisteren bij Studio Voetbal. Het vervelende is ook dat het eigenlijk elk jaar iets minder wordt in plaats van beter.
En die staat gewoon wissel bij newcastle en speelt (meestal) knudde als hij meedoet. Zelfs middelmaat wordt al weggekocht als ze drie potjes aardig spelen en dat zal alleen maar erger worden met nog "mo money" in engeland.quote:Op maandag 6 april 2015 10:34 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
We hadden toen Anita, Eriksen en Vertonghen in de opbouw. Vooral Anita speelde echt een heerlijke periode. Ik vond hem beter dan Blind.
Kan me ook wel voorstellen dat als voetbal nobodys als de Witte Chinees en Sjek je even de les gaan lezen over voetbalzaken je je lichtelijk gaat irriteren. Adriaanse en Mulder lagen wel de vinger op de zere plek overigens.quote:Op maandag 6 april 2015 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vond Frank geen sterke indruk maken gisteren bij Studio Voetbal. Het vervelende is ook dat het eigenlijk elk jaar iets minder wordt in plaats van beter.
Denk je dat Hoorn om zijn voetballende kwaliteiten is gehaald? Spits ben ik met je eens. Doelpunten maken of aanspeelpunt zijn; ik ben al blij met een spits die een van beide kan.quote:Op maandag 6 april 2015 10:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frank weg is overdreven, maar hij moet in zien dat ze anders moeten spelen en af moeten stappen van dat eeuwige Ajax spel gezeik. Dat werkt gewoon niet met al die middelmaat, een CV scouten op verdedigende kwaliteit en niet voetballand vermogen bijvoorbeeld.
Een typische Ajax spits kun je niet meer krijgen, alleen Messi zou die rol in kunnen vullen.
Gewoon je systeem aanpassen op je spelers. Het td moet dat eens uit zoeken. Van mij part ga je counteren volgend jaar waar je volgens mij prima spelers voor hebt. Fischer, Zivko en Ghazi.
Dat sluit ik niet eens uit met de huidige scouting, ze komen ook met Duarte, Zimling etc aanzetten. Blijkbaar dachten ze dat ze Hoorn nog wel aan het voetballen zouden krijgen met een Stam of De Boer als trainer.quote:Op maandag 6 april 2015 12:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk je dat Hoorn om zijn voetballende kwaliteiten is gehaald? Spits ben ik met je eens. Doelpunten maken of aanspeelpunt zijn; ik ben al blij met een spits die een van beide kan.
Ik blijf er ook gewoon bij dat het erg lastig is om de ultradefensieve tegenstanders uit elkaar te spelen, zeker in de arena. Daar heb je spelers met exceptionele kwaliteiten voor nodig, en die heeft Ajax op dit moment even niet. Of dat allemaal de schuld van De Boer is, tja.
Het enige ik de Boer verwijt is dat hij in deze fase nog steeds de voorkeur blijft geven aan potentieloze falers (Boilesen, Siggy), i.p.v. al dan niet falers met potentie (Riedewald, Zivko)
Oké, nou, lijkt me erg sterk.quote:Op maandag 6 april 2015 12:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet eens uit met de huidige scouting, ze komen ook met Duarte, Zimling etc aanzetten. Blijkbaar dachten ze dat ze Hoorn nog wel aan het voetballen zouden krijgen met een Stam of De Boer als trainer.
Onzin, Veltman speelde een sterke pot. Viergeven ging er bij die goal halfslachtig in ja maar verder hebben ze eigenlijk weinig weggegeven.quote:Op maandag 6 april 2015 12:24 schreef Buitendam het volgende:
De goal van Utrecht gisteren geeft exact aan wat er mis is met Ajax. Die verdediging.
Gaan sjek en co het systeem en spits bespreken
Ze kunnen niet opbouwen en het halfslachtige is gewoon de standaard. Dat constant sliden is al helemaal tergend. Met name Viergever doet dat 5 keer per helft.quote:Op maandag 6 april 2015 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onzin, Veltman speelde een sterke pot. Viergeven ging er bij die goal halfslachtig in ja maar verder hebben ze eigenlijk weinig weggegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |