Naja zo te horen gaan we volgend jaar weer naar aids kijkenquote:
Aanval mag ook wel wat meer concurrentie, wat dat betreft jammer dat Schöne heeft verlengdquote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien twaalfde man, stand-in voor CVM... Het middenveld is alleen eigenlijk de linie waar ik me het minst zorgen over maak.
Zegt hij dat echt jaquote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja zo te horen gaan we volgend jaar weer naar aids kijken
Het gaat goed volgens Frank
Naja wel veel vrije zondagen danquote:Op zondag 5 april 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt hij dat echt ja
Wat een ongelooflijke idioot is die Frank dan
Ze lieten een statistiek zien dat Ajax op Dordrecht na de minste doelpogingen heeftquote:Op zondag 5 april 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson weer lekker verlengen, stel je voor dat hij gratis weggaat zeg
Frank heeft geen zelfkritiekquote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze lieten een statistiek zien dat Ajax op Dordrecht na de minste doelpogingen heeft
Frank was toen aan het rondkijken en heel erg stil
Mwoah, Schöne was vorig jaar met Blind de beste man, en heeft ook dit jaar wel wat belangrijke goals gemaakt. Doet het statistisch niet eens zo slecht, eigenlijk beter dan El Ghazy en Kishna. Ik vind hem echt een prima twaalfde man. Maar oké, hij is niet het type speler dat je in de aanval wil zien (basis), dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 5 april 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanval mag ook wel wat meer concurrentie, wat dat betreft jammer dat Schöne heeft verlengd
Klopt ja, maar zo werkt het. Een tijdje uit vorm en ze kunnen er helemaal niks van en moet er weer een nieuwe speler gekocht worden volgens velen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, Schöne was vorig jaar met Blind de beste man, en heeft ook dit jaar wel wat belangrijke goals gemaakt. Doet het statistisch niet eens zo slecht, eigenlijk beter dan El Ghazy en Kishna. Ik vind hem echt een prima twaalfde man. Maar oké, hij is niet het type speler dat je in de aanval wil zien (basis), dat ben ik wel met je eens.
Volgens mij doet Ghazi het statistisch gezien beter. En dan mag Schöne ook nog eens alle dode spelmomenten opeisen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah, Schöne was vorig jaar met Blind de beste man, en heeft ook dit jaar wel wat belangrijke goals gemaakt. Doet het statistisch niet eens zo slecht, eigenlijk beter dan El Ghazy en Kishna. Ik vind hem echt een prima twaalfde man. Maar oké, hij is niet het type speler dat je in de aanval wil zien (basis), dat ben ik wel met je eens.
Ze moesten aan tafel teruggaan tot 1996 om er een te bedenkenquote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Pedroso het volgende:
Wel eens met Adriaanse trouwens, het ontbreekt Ajax aan een sterke balvast spits. Milik is een talent maar niet balvast en ook niet kopsterk. Over Siggy zullen we het verder maar niet hebben.
Dit is al jaren een probleem.
Ondanks dat ik niet echt een fan ben van Luuk de Jong zou je er in Nederland een prima spits mee hebben wat ook nog enigszins aan het profiel voldoet.quote:Op zondag 5 april 2015 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze moesten aan tafel teruggaan tot 1996 om er een te bedenken
Vind hem redelijk balvast en misschien dat hij nog beter kan worden in de lucht, hij is nog jong en heeft nog niet eens zo heel veel wedstrijden gespeeld. Zie het wel in hem zittenquote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Pedroso het volgende:
Wel eens met Adriaanse trouwens, het ontbreekt Ajax aan een sterke balvast spits. Milik is een talent maar niet balvast en ook niet kopsterk. Over Siggy zullen we het verder maar niet hebben.
Meevoetballende spits moeten we hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |