Gewoon heel Ajax van 10 jaar geleden terughalen.quote:
Mag hopen dat volgend seizoen het laatste onder de Boer is.quote:Op zondag 5 april 2015 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nouri gaat geen kans krijgen onder de Boer
rip
De jong vindt 1 miljoen netto prima toch?quote:
We worden allemaal cynisch van dit Ajaxquote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Smoofie het volgende:
PL is wel de cynist in het Ajax topic. Misschien wel iets erger dan ik zelfs.
Netto schaft zo zijn bonus wel afquote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong vindt 1 miljoen netto prima toch?
Salarisplafond. Schaf dat heel snel af aub.
Wel beter dan Boilesen, maar dat is niet zo lastig.quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is wel beter geworden met de jaren. En hij was soms een beetje nonchalant met het verdedigen, maar voor de rest prima.
Van Rhijn heeft wedstrijden waarin hij het prima doet maar kan zomaar opeens ballen inleveren bij een tegenstander zonder enige druk.quote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel beter dan Boilesen, maar dat is niet zo lastig.
Alleen ben wel een beetje klaar met die nonchalante verdedigers verder. Zie die van Rhijn, ook zo'n tamzak vaak.
Misschien hebben DAF en Volvo nog een versterking van het niveau Maduroquote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nigel de Jong hebben ze niet eens gepolst, weten ze al dat ze kansloos zijn.
Ze zullen wel in de categorie Maduro zoeken, nou dan kan je beter niks kopen.
Van Rhijn leek in een fase dit seizoen eindelijk zich te ontwikkelen op dat vlak, maar is toch weer teruggevallen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft wedstrijden waarin hij het prima doet maar kan zomaar opeens ballen inleveren bij een tegenstander zonder enige druk.
Hij nam trouwens wel mooi de bal aan bij die kans van hem.
Is het ook. Voor VdV sowieso.quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef Pedroso het volgende:
Van de oude garde die haalbaar is (dus niet Nigel de Jong) zou ik Urby halen, op de plek van Boilesen. Bij Heitinga en VDV heb ik het idee dat ze het bijna einde carriere is.
Als Heitinga komt barst ik spontaan in janken uit.quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef Pedroso het volgende:
Van de oude garde die haalbaar is (dus niet Nigel de Jong) zou ik Urby halen, op de plek van Boilesen. Bij Heitinga en VDV heb ik het idee dat het bijna einde carriere is.
Vdv mag pas komen als die dat Turkse secreet dumptquote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Heitinga komt barst ik spontaan in janken uit.
Die is echt vreselijk slecht. VdV hoeft ook niet te komen, totaal geen topsport lichaam meer verder.
En voor de rest moeten we zoeken naar spelers met kwaliteit die dan maar geen Ajax-verleden hebben
Zelfs dan niet.quote:Op zondag 5 april 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vdv mag pas komen als die dat Turkse secreet dumpt
Maduro voegt sowieso niks toe aan Ajax. Veel te lomp en traagquote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Urby en Maduro zouden nog wel meekomen bij dit Ajax. Alleen die zie ik echt niet de rol spelen van ervaren leiders, beide niet echt het type voor.
Misschien twaalfde man, stand-in voor CVM... Het middenveld is alleen eigenlijk de linie waar ik me het minst zorgen over maak.quote:Op zondag 5 april 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maduro voegt sowieso niks toe aan Ajax. Veel te lomp en traag
Ze kunnen wel wat krachttraining gebruiken en zwaarder worden die kindjes, maar verdediging is wel het zorgenkindje ja. Spits wellicht ook als Milik zich niet beter ontwikkeld.quote:Op zondag 5 april 2015 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien twaalfde man, stand-in voor CVM... Het middenveld is alleen eigenlijk de linie waar ik me het minst zorgen over maak.
Fischer is ook wel iemand met goede energie. Als je dat vergelijkt met Kishna... Qua kwaliteiten zijn ze redelijk vergelijkbaar maar ik heb toch 10x liever Fischer.quote:
Je weet totaal niet hoe hij terug komt.quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fischer is ook wel iemand met goede energie. Als je dat vergelijkt met Kishna... Qua kwaliteiten zijn ze redelijk vergelijkbaar maar ik heb toch 10x liever Fischer.
Die begon als groot talent, maar zakte ook flink weg. Ik hoop wel dat hij echt nog op niveau gaat komen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fischer is ook wel iemand met goede energie. Als je dat vergelijkt met Kishna... Qua kwaliteiten zijn ze redelijk vergelijkbaar maar ik heb toch 10x liever Fischer.
Hij deed wel zijn best. Kishna...meeh.quote:Op zondag 5 april 2015 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die begon als groot talent, maar zakte ook flink weg. Ik hoop wel dat hij echt nog op niveau gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |