Sigthorsson niet?quote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen de keuze voor Boilesen en Schöne stoorde mij vandaag.
Bij Sigthorsson ligt het probleem van vandaag niet.quote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson niet?
Echt je kan daar nog beter een A1 spits neerzetten dan hem. Die kan tenminste wel strijd brengen
Totaal niet voetbalinhoudelijk ook weer. Gaan ze zeker ook nog een halfuur over het Nederlands Elftal praten en alles wat deze week gebeurd.quote:Op zondag 5 april 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag met RisiCo, Jan Mulder en Arno Vermeulen, ik pas.
Een goed voetballende spits kan best belangrijk zijn als het gaat om het kansen creeëren. En daar schort het aan.quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Sigthorsson ligt het probleem van vandaag niet.
Alleen Co en Frank zijn een beetje diep van stof.quote:Op zondag 5 april 2015 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet voetbalinhoudelijk ook weer. Gaan ze zeker ook nog een halfuur over het Nederlands Elftal praten en alles wat deze week gebeurd.
Jammer dat er niet een echt voetbalanalytisch programma is in Nederland, puur gericht op het spel van alle ploegen
Ik zie er de humor wel van in . van al die fraudetypes aan 1 tafelquote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjek, Arno, Pierre en nog meer van dat tuig
Snap niet hoe je dat elke keer weer kan kijken. Ik word al moe van die vooruitblik die ze hebben bij Studio Sport
Geel meer niet . Die Deense junk valt wel vaker voor nietsquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Even iets anders. Vonden jullie die actie van Leeuwin rood waard? Ik vond het weer een goedkoop toneelstukje van die Deense primadonna.
Ik ben bang dat de bankrekening van Netto belangrijker is.quote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso kan Frank toch nog beter Riedewald opstellen nu we toch naar komend seizoen werken. En stel je Zivkovic (ook niet echt een fan van verder) en Kishna op.
Arno "no goal" Vermeulenquote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Co en Frank zijn een beetje diep van stof.
Arno en Jan schoppen alleen stennis.
Maar om daar nou een uur naar te gaan luisteren, terwijl je weet dat het allemaal onzin isquote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie er de humor wel van in . van al die fraudetypes aan 1 tafel
Zet het ook maar op de achtergrond aanquote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar om daar nou een uur naar te gaan luisteren, terwijl je weet dat het allemaal onzin is
Inderdaad, dan was die actie van die Utrechtse skinhead nog eerder rood.quote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geel meer niet . Die Deense junk valt wel vaker voor niets
Was niks aan de hand.quote:Op zondag 5 april 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Even iets anders. Vonden jullie die actie van Leeuwin rood waard? Ik vond het weer een goedkoop toneelstukje van die Deense primadonna.
Sigthorsson willen ze toch niet verkopen, anders hadden ze dat allang kunnen doen. Er schijnen nog steeds clubs voor hem te komen elke transferperiode (god mag weten wie daar de scouting doet trouwensquote:Op zondag 5 april 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de bankrekening van Netto belangrijker is.
Beetje FIFA spelen ondertussen kan wel.quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zet het ook maar op de achtergrond aan
Over fraude gesproken..quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje FIFA spelen ondertussen kan wel.
Ajax kan tegen elke ploeg punten verspelenquote:Op zondag 5 april 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige wedstrijd waar Ajax nu nog punten kan verspelen, is PEC Zwolle - Ajax. De rest moet 12 uit 4 zijn.
Heracles, NAC, Cambuur en Dordrecht. Een kind kan de wassssssssss doen.
Je kan tegenwoordig alle goede spelers goedkoop oppikken zag ik van de weekquote:
Diemers? Daar kan ik me niets van herinneren.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was niks aan de hand.
Dat van die Diemers vond ik ook geen rood trouwens. Beetje fel erin gaan mag best.
[..]
Sigthorsson willen ze toch niet verkopen, anders hadden ze dat allang kunnen doen. Er schijnen nog steeds clubs voor hem te komen elke transferperiode (god mag weten wie daar de scouting doet trouwens)
Nee.quote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan tegen elke ploeg punten verspelen
[..]
Je kan tegenwoordig alle goede spelers goedkoop oppikken zag ik van de week
Weet ik niet , ben voetbalspelletjesmoe nu .quote:Op zondag 5 april 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je kan tegenwoordig alle goede spelers goedkoop oppikken zag ik van de week
Diemers ging er met twee benen in tegen van Rhijn. Hoorde overal dat het rood was maar vond het wel meevallen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diemers? Daar kan ik me niets van herinneren.
Overigens ook fascinerend dat Celta de Vigo interesse heeft in Boilesen.
FM is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet ik niet , ben voetbalspelletjesmoe nu .
FM is leuk in het begin maar je verliest vrij snel interessequote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
FM is ook niet meer wat het geweest is
Vrij onbesuisde tackle op van Rhijn.quote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diemers? Daar kan ik me niets van herinneren.
Overigens ook fascinerend dat Celta de Vigo interesse heeft in Boilesen.
Is toch een Deens international, wat dat betreft is het jammer dat ie Raiola niet als zaakwaarnemer heeft. Die verkoopt nog ijs aan een Eskimo.quote:Op zondag 5 april 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Diemers ging er met twee benen in tegen van Rhijn. Hoorde overal dat het rood was maar vond het wel meevallen.
Boilesen lekker naar Celta sturen. Met een beetje geluk krijg je nog wat geld ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |