Gelukkig weten we allemaal hier dat je enkel FOK! opent om je dagelijkse ejaculatie te krijgen door trollposts te plaatsenquote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als dit het niveau is wat Ajax nastreeft![]()
Als Emanu en Nigel de enigen ter verbetering zouden zijn.
Jij snapt hetquote:Op zondag 5 april 2015 18:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax is zo verschrikkelijk goed dat zelfs wereldtoppers er daar niks van bakken. Als Ajax niet zo goed was dan wonnen ze gewoon ieder jaar de champions league.
Kopie van ADO uit. Een tegenstander die er weinig van kon maar door zelf heel slordig te gaan voetballen ze weer in de wedstrijd laten komen.quote:
Dit gevoel heb ik ook exact.quote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kopie van ADO uit. Een tegenstander die er weinig van kon maar door zelf heel slordig te gaan voetballen ze weer in de wedstrijd laten komen.
Vandaag hadden ze het gewoon in de eerste helft af moeten maken. Zo dramatisch vond ik het eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 5 april 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoe Frank zich gaat verweren vanavond tegen de kritiek op het spel bij SV
halve kritiek , echt doorgaan durft Sjek nietquote:Op zondag 5 april 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoe Frank zich gaat verweren vanavond tegen de kritiek op het spel bij SV
Het is gewoon nog steeds heel erg slecht.quote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze het gewoon in de eerste helft af moeten maken. Zo dramatisch vond ik het eerlijk gezegd niet.
Mijn hoop op kritiek is dan ook niet gevestigd op Slijm Sjek.quote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
halve kritiek , echt doorgaan durft Sjek niet
Maar dan schakelt Sjek snel naar een ander onderwerpquote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn hoop op kritiek is dan ook niet gevestigd op Slijm Sjek.
Maar Jan Mulder kan meestal nog wel wat kritiek geven.
ja ehhh als jij kijkt naar het spel ehhhh tegenstander wilde niet voetballen hee gedomineerdquote:Op zondag 5 april 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die aanname van Van Rhijn was ongelofelijk goed, die voortzetting daarnaquote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon nog steeds heel erg slecht.
Ik kan me nauwelijks goede uitgespeelde kansen bedenken, alleen van Rhijn die 2x schoot maar één kans kreeg hij ook per toeval
Daarom ga ik ook niet kijken, want ik word misselijk van Studio Voetbalquote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan schakelt Sjek snel naar een ander onderwerp
Sinds wanneer is het trollen als je zegt dat Ajax een heel erg matig elftal heeft?quote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig weten we allemaal hier dat je enkel FOK! opent om je dagelijkse ejaculatie te krijgen door trollposts te plaatsen
Hey, bedankt voor je input! Nemen we zeker meequote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het trollen als je zegt dat Ajax een heel erg matig elftal heeft?
Iemand trollt juist als ie zegt dat Ajax goede spelers heeft.
Ga jij nou maar met de zweep achter Van de Looi aan. Die maakt pas van een prima selectie pure ellende.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het trollen als je zegt dat Ajax een heel erg matig elftal heeft?
Wel goed voor anorexia patienten , dat SV voor de misselijkheidquote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet kijken, want ik word misselijk van Studio Voetbal
Van Rhijn is ook gewoon pure middelmaat verder. Die gast is consequent aan het slapen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die aanname van Van Rhijn was ongelofelijk goed, die voortzetting daarna.
Alleen het laatste kwartier voelde ik dat de 1-1 eraan zat te komen.
Moet jij niet ergens de heiligerd gaan uitgangen? Het is zondag.quote:Op zondag 5 april 2015 20:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sjek, Arno, Pierre en nog meer van dat tuigquote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel goed voor anorexia patienten , dat SV voor de misselijkheid
Alleen de keuze voor Boilesen en Schöne stoorde mij vandaag.quote:Op zondag 5 april 2015 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn is ook gewoon pure middelmaat verder. Die gast is consequent aan het slapen.
En Ajax creeërt ook gewoon bar weinig, ja dan komt die 1-1 wel een keer. Ik word zo moe van dit voetbal van Ajax. Frank mag echt oprotten, met zijn eeuwige vertrouwen in Sigthorsson, Boilesen en Schöne
Vandaag met RisiCo, Jan Mulder en Arno Vermeulen, ik pas.quote:Op zondag 5 april 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjek, Arno, Pierre en nog meer van dat tuig
Snap niet hoe je dat elke keer weer kan kijken. Ik word al moe van die vooruitblik die ze hebben bij Studio Sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |