SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zondag 5 april 2015 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Drie penalty's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat alleen maar slechter, hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef Scorpie het volgende:
Frankie is een baas, maar hij krijgt dit team niet meer fatsoenlijk aan het voetballen.
Als je pure middelmaat blijft opstellen krijg je dat.quote:Op zondag 5 april 2015 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat alleen maar slechter, hoe zou dat nou komen?
Dat is Frank zijn eigen schuldquote:Op zondag 5 april 2015 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je pure middelmaat blijft opstellen krijg je dat.
Als je pure middelmaat hebt kan je niet andersquote:Op zondag 5 april 2015 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je pure middelmaat blijft opstellen krijg je dat.
Ik heb liever een A1 speler dan Boilesen, Sigthorsson of Serero.quote:Op zondag 5 april 2015 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je pure middelmaat hebt kan je niet anders
Frank heeft zelf voor een deel van die middelmaat gezorgdquote:Op zondag 5 april 2015 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op zondag 5 april 2015 12:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zijn momenteel echt niet beter hoorquote:Op zondag 5 april 2015 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb liever een A1 speler dan Boilesen, Sigthorsson of Serero.
Maar dat doen we niet, dus kunnen we beter talenten opstellen. Die het echt niet slechter doenquote:Op zondag 5 april 2015 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Zolang je nog ergens om speelt of iets dergelijks gaat het daar wel om.
Gisteren is de genadeklap pas echt uitgedeeld. En toen had Frank zijn 18 namen al paraatquote:Op zondag 5 april 2015 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat doen we niet, dus kunnen we beter talenten opstellen. Die het echt niet slechter doen
Muah ook daarvoor was er niet echt een kans meer hoorquote:Op zondag 5 april 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Gisteren is de genadeklap pas echt uitgedeeld. En toen had Frank zijn 18 namen al paraat
Alleen als team mag je die hoop niet opgeven en dan hoor je als trainer gewoon je sterkste elf wel op te stellen.quote:Op zondag 5 april 2015 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ook daarvoor was er niet echt een kans meer hoor
Je mag de hoop niet opgegeven? Dus volgens jou kan Dordrecht er nog in blijven?quote:Op zondag 5 april 2015 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen als team mag je die hoop niet opgeven en dan hoor je als trainer gewoon je sterkste elf wel op te stellen.
Naar het inzicht van de trainer.
Alsof je de hoop opgeeft als je Boilesen en Sigthorsson eruit haaltquote:Op zondag 5 april 2015 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen als team mag je die hoop niet opgeven en dan hoor je als trainer gewoon je sterkste elf wel op te stellen.
Naar het inzicht van de trainer.
RIP Skedquote:
Zijn toch geen mods hier.quote:Op zondag 5 april 2015 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als niemand zo zielig is om te TR'en kom je er wel mee weg
quote:Op zondag 5 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat die jennafan niet even hier komt om over voetbal te praten
Dat stelde ik hem wel voorquote:Op zondag 5 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is Jennafan?quote:Op zondag 5 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
JR heb jij nog een mooie hentai gif?quote:Op zondag 5 april 2015 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wil je dat ik weer een ban krijg?quote:Op zondag 5 april 2015 12:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR heb jij nog een mooie hentai gif?
Leuk!quote:Op zondag 5 april 2015 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die met ons over voetbal wilt praten
Degene wil uitsluitend via MSN of Skype pratenquote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk!
Zie diegene alleen nergens.
Daar ga ik niet op gokkenquote:Op zondag 5 april 2015 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als niemand een TR maakt is er niks aan de hand.
MSN bestaat toch niet meer?quote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Degene wil uitsluitend via MSN of Skype praten
MSN ook echt.quote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
MSN, bestaat dat nog?quote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik nietquote:Op zondag 5 april 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Msn, dat was me toch een mooie tijd zeg!
heyquote:Op zondag 5 april 2015 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Msn, dat was me toch een mooie tijd zeg!
plsquote:Op zondag 5 april 2015 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
picdump, TRquote:Op zondag 5 april 2015 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Viezerikquote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Meisjes hosselen op kindertent, ook al was je al 18.
Mijn gesprekken duurde wel wat langer dan 4 zinnenquote:Op zondag 5 april 2015 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hey
hoessie?
ja goed mj?
ja
* einde gesprek*
JR is niet zo sociaalquote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn gesprekken duurde wel wat langer dan 4 zinnen
Altijd chatten met de meisjes uit je klas waar je een oogje op hadquote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn gesprekken duurde wel wat langer dan 4 zinnen
Is dat hoe een ebofiel zijn eerste ervaring op doet?quote:Op zondag 5 april 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Meisjes hosselen op kindertent, ook al was je al 18.
Dat komt wel bekend voorquote:Op zondag 5 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd chatten met de meisjes uit je klas waar je een oogje op had
Oh jawel hoorquote:Op zondag 5 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ook niet aan je gedrag hier te merken
Hamer, kop, spijker.quote:Op zondag 5 april 2015 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ook niet aan je gedrag hier te merken
Help mij en Opperkleurder eens even mee hopen op een overwinning voor ADO vanmiddagquote:
Nou, nou... vooruitquote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Help mij en Opperkleurder eens even mee hopen op een overwinning voor ADO vanmiddag
MSN+ was tofquote:Op zondag 5 april 2015 13:00 schreef Cavaliers het volgende:
Groepsgesprekken op MSN, 800 buzzers per minuut. Genot.
Ik denk dat er naast Toto nog wat meer mensen nodig zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Help mij en Opperkleurder eens even mee hopen op een overwinning voor ADO vanmiddag
Ik begon ze op een gegeven moment te irriteren.quote:Op zondag 5 april 2015 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat komt wel bekend voor. Ik hosselde die chicks wel
Ik help ook wel.quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja !quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik help ook wel.
Maar dat ben je van mij wel gewend.
Je webcam uit laten had geholpenquote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begon ze op een gegeven moment te irriteren.
Geen idee waarom
Ik heb gisteren ook gehoopt voor Vitesse, mocht niet baten.quote:Op zondag 5 april 2015 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja !van jou verwacht ik ook niet anders
Niemand gunt ADO.quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast Toto nog wat meer mensen nodig zijn.
Die ging sowieso niet aan.quote:Op zondag 5 april 2015 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je webcam uit laten had geholpen
Fissa!quote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JeeeeeJJJJJJ Ik heb een DM van jennafan![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
Omdat je ze niet kon hosselenquote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begon ze op een gegeven moment te irriteren.
Geen idee waarom
quote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
Voeg jennafan toe op msn danquote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
![]()
Goed van je, ik was vroeger heracles supporter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, ik gun het heracles meer dan NAC hoor. Dus gun ADO ook wat
Ik maak me meer zorgen om NAC dan ADOquote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend, ik gun het heracles meer dan NAC hoor. Dus gun ADO ook wat
Jennafan is een racist.quote:Op zondag 5 april 2015 13:04 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb er geen ontvangen. Ik voel me buitengesloten.
proestquote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het matrassen avontuur daar begonnen of deed je dat al eerder?
Huhquote:Op zondag 5 april 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed van je, ik was vroeger heracles supporter.
Jaquote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het matrassen avontuur daar begonnen of deed je dat al eerder?
Het is een man die Martijn heet.quote:Op zondag 5 april 2015 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jennafan als je dit leest.
Mijn penis is meetbaar in CM met het aantal landstitels van ajax.
En nu niet meer omdat ze geen succes hebben zekers.quote:Op zondag 5 april 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed van je, ik was vroeger heracles supporter.
Nou ja, ik heb er jarenlang een seizoenskaart gehadquote:Op zondag 5 april 2015 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Huh. En toen volgde de omslag?
In gedachten heb ik ze in elk gaatje genomen jaquote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo kwam je wel.. van je frustratie af.
Is de jouwe zo klein dat hij ook in de neus- en oorgaten past? xDquote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In gedachten heb ik ze in elk gaatje genomen ja
Ik hoop al het hele seizoen dat NAC er uit vliegt.quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er jarenlang een seizoenskaart gehadze mogen van mij in de ere blijven en kijk nog wel eens op tv maar meer niet.
Ik val op meisjes met hele grote neusgatenquote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is de jouwe zo klein dat hij ook in de neus- en oorgaten past? xD
Dat mag van mij ook ja.quote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop al het hele seizoen dat NAC er uit vliegt.
Varkens?quote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik val op meisjes met hele grote neusgaten
Muah NAC mag er wel in blijven, best een geinig clubjequote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop al het hele seizoen dat NAC er uit vliegt.
Dit is die jennafan. Hij probeert het vaker dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Net iemand vriendelijk gedag gezegd op MSN
martijn_denbosch@hotmail.com says:
zin om lekkere pics van babes uit te wisselen>> ?
Herman says:
Als je nou niet opflikker ga ik je opzoeken en plaats een dildo anaal in je rectale buis zodat je 3 dagen niet meer kunt zitten en je je afvraagt of je lul van voren zit of van achteren.
ik d8 da je van babes hield
oke
quote:Op zondag 5 april 2015 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik val op meisjes met hele grote neusgaten
quote:
Waarom nu niet dan? Je kan toch niet zomaar van supporter naar niks gaan.quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er jarenlang een seizoenskaart gehadze mogen van mij in de ere blijven en kijk nog wel eens op tv maar meer niet.
Ik gok joden.quote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fox presentator:
Publiek gaat er ook nog eens achter staan
En wat zingen ze...
Hamas hamas ***** aan het gas![]()
dit iddquote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fox presentator:
En wat zingen ze...
quote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is die jennafan. Hij probeert het vaker dus.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is die jennafan. Hij probeert het vaker dus.
Waarom roep je dat dan elke week ook in de DM?quote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik herhaal slechts de woorden van het Utrecht-publiek
75 jaar geleden gingen ze er ook al eens lekker achter staan.quote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
"Het publiek gaat er nog maar eens achter staan"
Dat soort uitspraken kunnen echt niet..quote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fox presentator:
En wat zingen ze...
TRquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom roep je dat dan elke week ook in de DM?
Wie?quote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Annechien Steenhuizen terug bij NOS
Als ze het dan ook nog eens gaan staan zingen wordt het helemaal leip.quote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken kunnen echt niet..
Op de trein ermee!
Volgende week maandagquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die mooie dame uit je UI weer bewonderen als the mother of dragons?
SPOILER: RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
gek johSPOILER: RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er riepen mensen voor de wedstrijd tegen Barca dat Real uit vorm was.SPOILER: RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NiceSPOILER: RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, Granada...quote:Op zondag 5 april 2015 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er riepen mensen voor de wedstrijd tegen Barca dat Real uit vorm was.
Voor de wedstrijd kunnen ze best uit vorm geweest zijn. Nu echter niet meer.quote:Op zondag 5 april 2015 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die competitie stelt niks voor joh. Ajax en Psv worden met gemak 3e daar.quote:Op zondag 5 april 2015 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoeveel heeft Ronaldo er gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Are you for Real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2015 13:13:34 ]
Vraag het haar zou ik zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die ging naar de kapper met een logo poppetje als voorbeeld?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2015 13:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 5 april 2015 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer bovenaan de topscorerslijst zekerquote:
Oh.
Ik weet niet eens hoe ze heet, dat vind ik ook niet ergquote:
1 kind dacht ik, met die serveersterquote:Op zondag 5 april 2015 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel heeft Ronaldo er gemaakt jongens?
quote:Op zondag 5 april 2015 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kampioen al bekend. De CL ploegen ook.quote:Op zondag 5 april 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komende weken lekker PL kijken, spannender dan ooit
Jennafan weet dat vast wel.quote:Op zondag 5 april 2015 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Noraly Beyerquote:Op zondag 5 april 2015 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk komt Sacha de Boer ooit terug
Nee, hij ging er niet in dus dan is het goedquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Tsooo KoeKoeK.Dat is in zijn eentje evenveel goals als heel ADO dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Terecht ookquote:Op zondag 5 april 2015 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax speelt als een ware kampioen vandaag
hiermee winnen ze niet eens de JLquote:Op zondag 5 april 2015 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax speelt als een ware kampioen vandaag
Ze worden ook geen kampioenquote:Op zondag 5 april 2015 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zitten dan ook niet in de JL
quote:Op zondag 5 april 2015 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers en ik gaan nu even genieten van Real #halamadrid #putacatalunya
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., successupporter
Wtf nog maar de 60e minuutquote:Op zondag 5 april 2015 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cavaliers en ik gaan nu even genieten van Real #halamadrid #putacatalunya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |