Zullen we het daar even niet over hebben?quote:Op zondag 5 april 2015 12:16 schreef CarltonBanks het volgende:
Nice!
Ben wel benieuwd voor als ik dit ooit zelf wil doen: Wat gaat je tripje kosten denk je?
Nee, zit iets te veel water tussenquote:
KOUDDDDquote:
In augustus is het er ook nog niet warm lijkt me, of je moet geluk hebben.quote:Op zondag 5 april 2015 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we het daar even niet over hebben?All-in zal het richting de 4k lopenvrees ik
[..]
Nee, zit iets te veel water tussen
[..]
KOUDDDD
Tjah, iets moois mag wat kostenquote:Op zondag 5 april 2015 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we het daar even niet over hebben?All-in zal het richting de 4k lopenvrees ik
Die middernacht zon is wel fucked-up hoor, ben 2 jaar geleden in Finland geweest op 21 juli, je ritme raakt behoorlijk van slag.quote:[..]
KOUDDDD
Valt mee man. Luikjes dicht in de slaapkamer en het is meer dinker dan in de winteemquote:Op zondag 5 april 2015 12:21 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Tjah, iets moois mag wat kosten
[..]
Die middernacht zon is wel fucked-up hoor, ben 2 jaar geleden in Finland geweest op 21 juli, je ritme raakt behoorlijk van slag.
Dusquote:Op zondag 5 april 2015 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we het daar even niet over hebben?All-in zal het richting de 4k lopen vrees ik
[..]
Nee, zit iets te veel water tussen
[..]
KOUDDDD
Nee, maar "dag en nacht een paar graden boven nul" is wat anders dan "dag en nacht onder de -15"quote:Op zondag 5 april 2015 12:21 schreef aloa het volgende:
In augustus is het er ook nog niet warm lijkt me, of je moet geluk hebben.
Valt mee hoor, je moet er gewoon rekening mee houden. Ben in 2008 ook in augustus in Finland geweest en in 2012 in mei-juni in Noorwegen, beide keren boven de poolcirkel. Als je gewoon op tijd gaat slapen is er weinig aan de handquote:Op zondag 5 april 2015 12:21 schreef CarltonBanks het volgende:
Die middernacht zon is wel fucked-up hoor, ben 2 jaar geleden in Finland geweest op 21 juli, je ritme raakt behoorlijk van slag.
Tsja, de vrije dagen komen niet als kroketjes uit de muur in huize Fles helaasquote:
Ik had ook een topic hier in TRV van jou gevonden, maar daar waren alle foto's uit weggehaald, kan dat?quote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef ETA het volgende:
ben daar in 2010 geweest, zie frontpage: Foto's: reisverslag Arctisch gebied
Prachtig gebied
Het kan dat de foto's het niet meer deden. Hostsite doet het volgens mij niet meer.quote:Op zondag 5 april 2015 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ook een topic hier in TRV van jou gevonden, maar daar waren alle foto's uit weggehaald, kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Super vet om te zien, ook je videoquote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef ETA het volgende:
ben daar in 2010 geweest, zie frontpage: Foto's: reisverslag Arctisch gebied
Prachtig gebied
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |