ik loop 6 afleveringen achterquote:Op zondag 5 april 2015 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Blacklist gezien Hermann (en TARDIS?)
Wijze les: nooit gaan zitten als je jezelf vingertquote:Op zondag 5 april 2015 12:38 schreef tetouaribo het volgende:
Grapje, was wel tijdens het vingeren gebeurt
ja nu verwacht ik een plottwist en zal het geen verrassing zijnquote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt epische plottwist in S02E18
Nou ja, natuurlijk maak je eigen aannames/verwachtingen op basis van wat je tot nu toe hebt gezienquote:Op zondag 5 april 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja nu verwacht ik een plottwist en zal het geen verrassing zijn
Neen. Moet dat?quote:Op zondag 5 april 2015 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Blacklist gezien Hermann (en TARDIS?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat het huilverhaal nog verder, haar informatie, pics en overige shit. Wtf
quote:Op zondag 5 april 2015 12:52 schreef Eyd het volgende:
Ik kreeg net dit bericht in mijn overige mapje op Facebook?Zou geld overmaken, wat een aangrijpend verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat het huilverhaal nog verder, haar informatie, pics en overige shit. Wtf
quote:Op zondag 5 april 2015 12:52 schreef Eyd het volgende:
Ik kreeg net dit bericht in mijn overige mapje op Facebook?Is ze lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaat het huilverhaal nog verder, haar informatie, pics en overige shit. Wtf
Ik haat het als vrouwen stoerder zijn dan ik ben...quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Russische meiden zijn vaak heel lekker, maar ze lijken me zo gevaarlijk.
Niet echt, ziet eruit als een proletarische Oekraïnsche uit een minder ontwikkeld buurt. Niet echt het doorsnee volk wat je in Kyiv of Luhansk tegen zou komen.quote:
Een Oekraïnsche uit de armste klasse van de samenlevingquote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja nou weet ik toch nog niets mens... ik kan dat niet eens uitspreken
Op Fok zit ook een Russische chick, maar die is best lief hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 13:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Russische meiden zijn vaak heel lekker, maar ze lijken me zo gevaarlijk.
Arrow, Flash, Gotham, Doctor Who, Game of Thrones, SHIELD, Agent Carter, BBT, Community, Archer, Daredevil.quote:Op zondag 5 april 2015 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, wist alleen niet welke je allemaal wel keek
Dat is me een lijstquote:Op zondag 5 april 2015 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Arrow, Flash, Gotham, Doctor Who, Game of Thrones, SHIELD, Agent Carter, BBT, Community, Archer, Daredevil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |