Ben je nu sad?quote:Op zondag 5 april 2015 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt totaal niet grappig.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje mad, tik op je iets te dikke billen zou eigenlijk wel moeten.
KRAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA!:Pquote:Op zondag 5 april 2015 17:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHHAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAAIAAHAHAHAHHA
Weet je wie er ook een kut heeft?quote:Op zondag 5 april 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
Heb je hem weer met zijn kut Youtubes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 5 april 2015 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wie er ook een kut heeft?gahahahahahahha:pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gahahahahahahha:pJij dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hehe.quote:Op zondag 5 april 2015 18:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
En jij ook dus. GHAHAHAHAHAHAHA xdxdxdxdxd
In jouw geval zou ik het niet met zo'n botte term omschrijven neequote:
Om vervolgens halal op je balkon te slachten zekerquote:Op zondag 5 april 2015 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil een lammetje![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=878467892212469
Die zijn wel grappig ja. Een beetje mentaal gehandicaptquote:Op zondag 5 april 2015 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil een lammetje![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=878467892212469
Daarom ben jij ook wel grappig.quote:Op zondag 5 april 2015 18:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die zijn wel grappig ja. Een beetje mentaal gehandicapt
quote:Op zondag 5 april 2015 18:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het gekke is dat jij niet grappig bent...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |