Oh, een Eurolines bus!quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou gewoon even op de mad/sad-hype inhaken, meer niet.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is dus echt weer zo'n post waar niemand iets mee kan.
Paardenlul.
Wat vind jij eigenlijk van paasvuren?quote:Op maandag 6 april 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk staat die UI niet goed scheef.
Dat is gewoon geniale timingquote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef Specularium het volgende:
Wat zitten jullie mij nou tegelijk te quoten?
Dingen in de fik steken is altijd leuk.quote:Op maandag 6 april 2015 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van paasvuren?
Heb je al gesolliciteerd bij IS?quote:Op maandag 6 april 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dingen in de fik steken is altijd leuk.
Nee, wel dingen (lastige gijzelaars enzo) in de fik stekenquote:Op maandag 6 april 2015 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan ik daar ook stukjes schrijven?
Gezien jouw UI had ik dat al wel een beetje verwacht. Een dag als vandaag is vast een natte droom voor jou, of niet?quote:Op maandag 6 april 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dingen in de fik steken is altijd leuk.
Zit hier een hilarische woordgrap in?quote:Op maandag 6 april 2015 01:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een dag als vandaag is vast een natte droom voor jou, of niet?
Nee, deze keer niet. Gewoon een vraag.quote:Op maandag 6 april 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit hier een hilarische woordgrap in?
Ik dacht dat je iets leuks had met vuur en natte droom.quote:Op maandag 6 april 2015 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, deze keer niet. Gewoon een vraag.
Die kansloze ontbijtjes dan ook altijd, alsof ik op een vrije dat eerder mijn bed uit wil komen voor een ontbijtquote:Op maandag 6 april 2015 01:51 schreef Specularium het volgende:
Maar ik heb niks met pasen. Of die andere gristenlijke feestdagen.
Nee, je zou een keertje gezellig doen.quote:Op maandag 6 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kansloze ontbijtjes dan ook altijd, alsof ik op een vrije dat eerder mijn bed uit wil komen voor een ontbijt
Ik heb toch niemand om zo'n kutontbijt mee te eten joh, droeftoeterquote:Op maandag 6 april 2015 01:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je zou een keertje gezellig doen.
Paardenlul.
Ik wilde gewoon een link leggen tussen je UI en paasvuren. Ik wilde eerst een plaatje in elkaar knutselen, maar dat is dan weer zo veel werk.quote:Op maandag 6 april 2015 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets leuks had met vuur en natte droom.
Beetje jammer weer.
Maar plaatjes snap ik tenminste.quote:Op maandag 6 april 2015 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een link leggen tussen je UI en paasvuren. Ik wilde eerst een plaatje in elkaar knutselen, maar dat is dan weer zo veel werk.
Ik hoorde van Elflettering dat Grindr heel goed werkt.quote:Op maandag 6 april 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb toch niemand om zo'n kutontbijt mee te eten joh, droeftoeter
Ik denk dat je mij met Onno Hoes verwart. Ik zou je eerder naar een website met gifjes sturen.quote:Op maandag 6 april 2015 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde van Elflettering dat Grindr heel goed werkt.
Voor hem wel ja, ik moet weer zo nodig waarde hechten aan vrouwelijke geslachtsdelenquote:Op maandag 6 april 2015 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde van Elflettering dat Grindr heel goed werkt.
INFPquote:Rustige waarnemers, idealistisch, loyaal. Belangrijk voor hen is dat het leven overeenstemt met innerlijke waarden. Nieuwsgierig, zien snel mogelijkheden, zijn vaak katalysator bij het uitvoeren van ideeën. Soepel, flexibel en aanvaarden veel behalve bedreiging van hun waarden. Willen mensen begrijpen en zoeken manieren om het menselijk potentieel te vervolmaken. Weinig interesse voor bezittingen of de omgeving. Zij ervaren structuren en regels als beperkend en verkiezen ervoor autonoom te werken. Zij zijn soepel en flexibel totdat hun innerlijke waarden worden bedreigd. Dan stoppen zij met aanpassen en zij verdedigen op voor anderen verrassende wijze hun eigen waarden. Zij waarderen relaties op diepgang, authenticiteit, oprechtheid en wederzijdse groei. Zij zijn gevoelig, zelfonderzoekend en voor sommigen complex. Ze zijn origineel en individualistisch.
Valkuilen: Als ze hun competenties niet gebruiken of ze worden niet gewaardeerd kunnen ze zich moeilijk verbaal uitdrukken, trekken ze zich terug en gaan anderen en situaties uit de weg. Ze kunnen niet genoeg informatie over belangrijke zaken verschaffen aan anderen.
Ze schenken weinig aandacht aan de functies: Reflectie en Observatie en daardoor worden ze gemakkelijk ontmoedigd door het contrast tussen hun idealen en wat zij bereikt hebben. Ze blijven de nadruk leggen op hun innerlijke standpunt en verwerpen logische redenaties van anderen. Ze hebben moeite om in te schatten welke middelen zij nodig hebben om hun doel te bereiken. Gedragen zich onpraktisch.
In stresssituaties kunnen INFP's ernstig beginnen te twijfelen aan de bekwaamheid van zichzelf en van anderen en worden zij te kritisch.
Maar wat voor type ben jij?quote:
Dat is een ding dat zeker is. Maar dat zijn de meesten hierquote:
Ik INTP, trouwens. Al moet ik zeggen dat ik bij heel wat dillema's eigenlijk beide kanten op had gekund.quote:Op maandag 6 april 2015 02:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een ding dat zeker is. Maar dat zijn de meesten hier
Spyromaniumquote:Op maandag 6 april 2015 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet want ik heb nu geen zin meer in de test.
Specu is ook wel een INTP type denk ikquote:Op maandag 6 april 2015 02:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik INTP, trouwens. Al moet ik zeggen dat ik bij heel wat dillema's eigenlijk beide kanten op had gekund.
INTP'ers houden niet van praatjes en overtollig geklets. Specsavers is de onbetwiste koning van deze slowchat (Karina de koningin, trouwens).quote:Op maandag 6 april 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specu is ook wel een INTP type denk ik.
Hij is vooral druk met tegen iedereen te zeggen dat ze hun bek moeten houden, gezelligheid houdt hij niet echt vanquote:Op maandag 6 april 2015 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
INTP'ers houden niet van praatjes en overtollig geklets. Specsavers is de onbetwiste koning van deze slowchat (Karina de koningin, trouwens).
Ik zie dat niet stroken, jij wel?
Jawel, want dit is de plek voor slap gelul.quote:Op maandag 6 april 2015 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
INTP'ers houden niet van praatjes en overtollig geklets. Specsavers is de onbetwiste koning van deze slowchat (Karina de koningin, trouwens).
Ik zie dat niet stroken, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |