Dan wijzen we toch gewoon iemand aan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja, NIEMAND begreep dat dit zo plotseling gebeurd was.
We wilden echt een groepsgesprek hier over houden, maar die kans kregen we niet, maar NIEMAND van dit topic is daar schuldig aan!
Ik wil de zondebok wel zijn hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wijzen we toch gewoon iemand aan.![]()
Je mist de tetten picca's nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waaronder ook ik
Shit happens. Ik voel me prima in MUZ. We mogen tot zekere hoogte de vrijheden houden die we in ONZ ook hadden. Het moet alleen geen totale ONZ worden. En daar kan ik mij prima in vinden.
Precies; het is gewoon zoals het in ONZ was, minus de mogelijkheid om tetten te posten, wat sowieso al zelden gebeurde.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waaronder ook ik
Shit happens. Ik voel me prima in MUZ. We mogen tot zekere hoogte de vrijheden houden die we in ONZ ook hadden. Het moet alleen geen totale ONZ worden. En daar kan ik mij prima in vinden.
Ik heb een pleurishekel aan scheren, maar helaas moet ik wel, wil ik niet nog meer voor lul lopen.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een pleurishekel aan scheren, maar helaas moet ik wel, wil ik niet nog meer voor lul lopen.
Dat heb ik nog niet durven doenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en hartje zomer gaat m'n hele koppie kaal.
Zeker met Pasen en dat gedoe over Jezus, als ik me niet scheer heb je kans dat ze me aan het kruis willen nagelen.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker met Pasen en dat gedoe over Jezus, als ik me niet scheer heb je kans dat ze me aan het kruis willen nagelen.
Nee, daar blijf ik wijselijk weg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij had dus niet bij The Passion aanwezig moeten zijn?
"Zingen, kreng! Of ben je je tekst kwijt?"
Ik ben steeds korter gegaan, met 3mm als kortstequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De reacties zijn gemengd, maar de meeste zijn wel positief.
Mogen niet meer? Volgende keer dan maarquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:17 schreef Spezza19 het volgende:
Verzoekjes op… houd je maar vast voor wat van mijn selecties dan maar
Mogen wel, maar krijg ze nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen niet meer? Volgende keer dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |