moet je maar sneller openenquote:
Als ze niet met jou wil trouwen kan je altijd je dochter Liz noemen.quote:
Kut positieve discriminatie dan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:28 schreef Max23 het volgende:
Lucas gaat sowieso door, ook naar de finale.
helemaal waarquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:28 schreef Max23 het volgende:
Dat. Terecht ook. Was prima naar te luisterenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:28 schreef Max23 het volgende:
een donker jongentje en een mocrojongentje (team Margot)quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:31 schreef Fylax het volgende:
Ze willen gewoon een donker jongentje in de finale anders zijn ze bang voor discriminatieroepers
doe haar de groeten namens ons allemaalquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
Eventjes verdrietig mijn schatje Liz facebooken.
Uitschakeling van Liz.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat vind je erger, de uitschakeling van Liz of die 10-0 in het haxball
Haar BA was zo goedquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:34 schreef iBenny het volgende:
Zij gaat het niet redden. Vind dit niet eens battlewaardig
Isis was veel beter man.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:35 schreef Max23 het volgende:
Sowieso dat die kaylee boven Isis werd gekozen...
denk het ookquote:
ik denk dat je gelijk krijgt, deze uitvoering is geweldigquote:
2 donkere in de finale erbij...quote:
Team Margot die mocro en Robin, jouw vriendinquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:37 schreef Fylax het volgende:
Wie zijn ookalweer de andere 4 finalisten?
Dus we hebben tot nu toe twee buitenlanders en twee autochtone kinderen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Team Margot die mocro en Robin, jouw vriendin
Team Angela Numidia en Joy, het minste team
Ik ben voor Robin.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:42 schreef iBenny het volgende:
Angela
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Numidia | Joy
Marco
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Robin | Redouan
Robine moet wel winnen, tenzij Deniek nóg beter is, de lieve Kaylee deed het in de sing-off niet goed genoeg. Er gaan nooit twee jongetjes uit 1 team door, dus wordt Lucas finalist #2 vanavondquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus we hebben tot nu toe twee buitenlanders en twee autochtone kinderen?
Dat zou nu dan ook wel zo zijn.
Als mijn theorie klopt he
Het is of Robine en Lucas, of Robine en Deniek.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Robine moet wel winnen, tenzij Deniek nóg beter is, de lieve Kaylee deed het in de sing-off niet goed genoeg. Er gaan nooit twee jongetjes uit 1 team door, dus wordt Lucas finalist #2 vanavond
ik hoop Lucas, anders wint mocro sowieso in de finalequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is of Robine en Lucas, of Robine en Deniek.
Britney sowiesoquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:44 schreef Max23 het volgende:
Uiteindelijk had ik liever een finale gehad met:
N en S: Jennifer/Lucas
Marco: Robin/Sam
Angela: Britney/Numidia
hij weet het zelf ook, heel jammer, ik vind hem wel sympathiekquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:45 schreef Fylax het volgende:
Britney had inderdaad moeten winnen.
ZOMBIEES ZOMBIEES ZOMBIE BIE BIESSS
hij zit sowieso in de finalequote:
Hou eens op man, Martijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Hij kijkt alleen nu iets minder lief... Staat hem wel goed.
Hij zingt goed, hij heeft de looks, en nu iets meer killer mentaliteit... Klaag je even de hele jury aan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Hij kijkt alleen nu iets minder lief... Staat hem wel goed.
Echt Waar?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:50 schreef iBenny het volgende:
Volgende week de finale. De week daarop begint "Echt waar?!"
niet onverwachtquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:52 schreef Burner82 het volgende:
Lucas![]()
In ieder geval de helft van de voorspelling goed
Wat is er jochie? te weinig fapmateriaal voor je deze aflevering?quote:
Ik heb nog niet een keer gefapt tijdens een uitzending van The Voice Kids, in tegenstelling tot jij die elke keer met een broekje uit voor de televisie zit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er jochie? te weinig fapmateriaal voor je deze aflevering?
ik had zo graag Britney in de finale zien staanquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had zo graag Britney in de finale zien staan
SPOILER: TussenstandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 weken audities, daarna afraffelen.... niet zo gek.quote:
quote:
nee, het is toch allemaal doorgestoken kaart en zelfs al wordt het gecontroleerd door een notaris, dan nog wordt er gejuich ingemonteerd om te kijker aan te sporen voor de voorgekozen winnaar te stemmen.quote:
Nee joh... Zo veel bel tegoed heb ik niet... en anders worden pa en ma boosquote:
beeld is prima, geluid tijdens intro was slecht en beeld/geluid zijn niet in syncquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:05 schreef Fylax het volgende:
Gaat jullie beeld ook steeds op wit/zwart?
alles kan kapotquote:
Jammer voor je.... Ze noemt je niet eens... Ze blijft bij Luuk/Lucquote:
Robine is toch veel leuker?quote:
Waarom? Ze is toch nog steeds leuk? Niet te snel opgevenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
Ik heb haar ook op Facebook aandacht gegeven.
Spijt ervan.
Fylax is hommol geworden, omdat zijn crush een vriend heeftquote:
Gewoon homo zeggen kan je toetsenbord niet aan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Fylax is hommol geworden, omdat zijn crush een vriend heeft
quote:
quote:
Eensch!quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:13 schreef Fylax het volgende:
Oh nja Robin moet wel winnen binnen Team Marco. Die redouan moet weg
quote:
Oja, die kapsoneslijer.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:13 schreef Fylax het volgende:
Oh nja Robin moet wel winnen binnen Team Marco. Die redouan moet weg
Afvallen lukt niet hard...quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:15 schreef GTSTFreakje het volgende:
wat een hipster boy die probeert af te vallen om populair te worden bah
OMDAT ZE OOK GRANDE ISquote:
Homo's zingen dit nietquote:
quote:
Fylax ookquote:
Die dikke denkt alleen aan eten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:21 schreef Burner82 het volgende:
Chocolade-masker: dikkop: kan je dat ook eten?![]()
![]()
![]()
Ze is niet meer zo oranje als bij dat andere mislukte programma (als je het over glennis hebtquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
GATVERDAMME WAT MOET DIE PAARDENKOP HIER
Naar een leeftijdsgenootje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg...ze is 14..waar kijken jullie naar.
Naar Glennisquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg...ze is 14..waar kijken jullie naar.
Wel goed van Glennis, dat ze Robin dat laat zingen...quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:25 schreef GTSTFreakje het volgende:
Glennis verneukt dat lied en Robin maakt er een goed spektakel van
ik weet het niet, Redouan heeft een betrouwbaarder achterban.quote:
Poes afgericht tegenwoordig?quote:
Alle Turken en Marokkanen gaan op hem stemmenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik weet het niet, Redouan heeft een betrouwbaarder achterban.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Alle Turken en Marokkanen gaan op hem stemmen
Lucas is beterquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:28 schreef GTSTFreakje het volgende:
Lucas kan opdndre robin moet winnen die meid heeft echt een fantastische strot
neequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lucas is beterAlleen andere soort muziek... En dat gaat de doorslag geven.
Jaquote:
Hmmm....of hij heeft nu de baard in de keel, anders heeft hij grote kans.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lucas is beterAlleen andere soort muziek... En dat gaat de doorslag geven.
Lucas de beste zangerquote:
In de auditie ging hij al vrij laag... Dus kan best dat hij het ergste al gehad heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hmmm....of hij heeft nu de baard in de keel, anders heeft hij grote kans.
Hij heeft de grootste gunfactor van alle 6.
Jamaiquote:
wat is dat?quote:
ik blijf sowieso kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:36 schreef Fylax het volgende:
Als Robin er uit gaat stop ik met kijken.
Ik wilde het omdraaien, als redouan door gaat, stop ik met kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:36 schreef Fylax het volgende:
Als Robin er uit gaat stop ik met kijken.
dat ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wilde het omdraaien, als redouan door gaat, stop ik met kijken
wie was t ook alweer?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat is een ervaring die je nooit meer vergeet: Charli XCX ontmoeten
Lijkt me geen aardig meisje, maar ze heeft natuurlijk wel een goede stemquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:37 schreef Burner82 het volgende:
Gelukkig..... Al heb ik niks met haar, als enige hier denk ik
Dat ook...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |