Morgen verjaardag van mijn neefje, van tevoren even bestelde tegels voor de badkamer ophalen, en bij een zeker zweeds warenhuis een kraan uitzoeken.quote:
Echt bizar idd. Maar wij plannen alles dan ook helemaal vol in meestalquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja het is altijd te kort heIk heb 2,5 maand 3 dagen weekend gehad maar zelfs dat is kort
![]()
Jup, dat hoop ik ook. Al is het maar omdat ik slecht ben in stil zitten
Ja dat heb je vaakquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:37 schreef spreading het volgende:
[..]
Echt bizar idd. Maar wij plannen alles dan ook helemaal vol in meestalDus hoe meer vrij, hoe voller het staat.
Mijn weekendplanning staat zo ongeveer vast tot aan augustus / septemberquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat heb je vaakIk probeer altijd 1 dag leeg te houden en de zondagavond. Maar vaak mislukt dat
Leuk!quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:00 schreef Ynske het volgende:
Hier lekker t hele jaar door in jurkjes en rokjes, vandaag deze aan
Succubusquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:00 schreef Ynske het volgende:
Hier lekker t hele jaar door in jurkjes en rokjes, vandaag deze aan
Ik ben blij dat ik dat niet hebquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn weekendplanning staat zo ongeveer vast tot aan augustus / september
Tja. De ene helft is mini-me er en de andere helft is dan al snel volgeboekt met kidsloze afspraken...quote:
Dan plan mij ergens ook nog een keer in aubquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Tja. De ene helft is mini-me er en de andere helft is dan al snel volgeboekt met kidsloze afspraken...
als ik thuis ben, ben je altijd welkomquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan plan mij ergens ook nog een keer in aub
ben je ooit thuis danquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
als ik thuis ben, ben je altijd welkom
Zeker! Nu bijvoorbeeld. En zondag. En elke vrijdag...quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeker! Nu bijvoorbeeld. En zondag. En elke vrijdag...
Jij mag ook langskomen hoor....quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
mijn planning:
Vanavond blowen met vrienden.
...
Wat is daar mis mee?quote:
Jap. heul slecht... echt...quote:
Niet voor iedereen heel slecht. Voor mensen die een verhoogde kans op een psychose hebben: absoluut heel slecht.quote:
* Merlijn linke blik op zet: Doel je ergens op maat? He? HE?quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet voor iedereen heel slecht. Voor mensen die een verhoogde kans op een psychose hebben: absoluut heel slecht.
Nee, niet zelf gelukkig. Vriendin heeft te maken met psychiatrische patiënten (werk gerelateerd natuurlijk), drugsgebruik speelt daar gewoon iets te vaak een rol om daar heel lollig over te doen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn linke blik op zet: Doel je ergens op maat? He? HE?
Je hebt naturlijk helemaal gelijk. Maar heb je slechte ervaringen gezien je directe reactie?
en hoe weet je of je daar geen aanleg voor hebt als je dat nooit heb laten onderzoeken.quote:Op vrijdag 10 april 2015 13:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, niet zelf gelukkig. Vriendin heeft te maken met psychiatrische patiënten (werk gerelateerd natuurlijk), drugsgebruik speelt daar gewoon iets te vaak een rol om daar heel lollig over te doen.
Nou kan je natuurlijk zeggen "ja maar ik heb helemaal geen aanleg voor een psychose", maar dat dachten al die lui natuurlijk ook voordat ze hun eerste kregen..
Maar goed, geintje kan prima hoor, zolang men maar bewust is van het feit dat het niet alleen maar een onschuldig genotsmiddel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |