DLC is geen expansion pack...quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt eraan, ze beloven geen betaalde dlc en kondigen het voor release alsnog aan.
Dat is liegen.
Naja, dat had ik niet eerder gelezen dus. Game-journalisten melden blijkbaar niet alles.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:24 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Plaatje paar post's omhoogConsumenten gonna consument
![]()
Het is content die je download, hoe is het geen dlc?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, dat had ik niet eerder gelezen dus. Game-journalisten melden blijkbaar niet alles.
Voordeel van de twijfel nu, want W2 was ijzersterk en W3 is veelbelovend.
DLC zie ik meer als kleine updates en expansion als een grote uitbreiding?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is content die je download, hoe is het geen dlc?
Expensions kocht je vroeger los in de Free Record Shop. nu is alles gewoon DLC, hoe groot het ook is.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
DLC zie ik meer als kleine updates en expansion als een grote uitbreiding?
Theoretisch gezien ja alleen als ze beginnen over expansions dan zie ik het niet voor me zoals overal het woord DLC word gebruikt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Expensions kocht je vroeger los in de Free Record Shop. nu is alles gewoon DLC, hoe groot het ook is.
Ze zijn gewoon moeilijk aan het doen over wat DLC betekendquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Reapers of souls bijvoorbeeld zie ik als expansion, geen DLC.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:06 schreef Shrewd het volgende:
[..]
echt raar dat deze generatie mensen ineens interesse hebben in een the witcher, bloodborne e.d.
goede marketing blijkbaar
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Here you are:
https://translate.googleu(...)hQtqY54-Ft3mc-wp31qQ
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Here you are:
https://translate.googleu(...)hQtqY54-Ft3mc-wp31qQ
The Order oepsquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nog altijd meer/goedkoper dan de meeste sp games
[..]
Niet geleze maar![]()
DLC betekent dat ik een game normaal gesproken nooit full price zal kopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Want bij Driveclub is DLC ineens geen probleem?
Silencersquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Deus Ex.Headshots met een silencer
![]()
Het zo mooi zijn als die dit jaar nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |