Maar op de laptop kan ik wel gewoon inloggen, dat is het rare (in mijn n00b ogen danquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gevolg van dat Uplay tijdje terug gehacked was?
Dat is idd wel apart dan... dan zou het helemaal niet meer mogen werken in principe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar op de laptop kan ik wel gewoon inloggen, dat is het rare (in mijn n00b ogen dan).
Is je PSNaccount niet aan een ander uplay account gekoppeld?quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar op de laptop kan ik wel gewoon inloggen, dat is het rare (in mijn n00b ogen dan).
Nope. Heb maar 1 PSN account en 1 Uplay account. Nooit een andere gehad ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:35 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Is je PSNaccount niet aan een ander uplay account gekoppeld?
Ik zal kijken of ik de game wel kan startenquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nope. Heb maar 1 PSN account en 1 Uplay account. Nooit een andere gehad ook.
Ik kan FC4 wel gewoon spelen gelukkig, maar bij alles wat met online te maken heeft (multiplayer, coöp, maar ook Uplay) vraagt ie om het account te linken. En op de PS4 herkent ie mijn email/wachtwoord niet, op de pc wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik de game wel kan starten
edit: moet dus ook updaten
Bij mij werkt het gewoon! Verander je wachtwoord eens en probeer het nog eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan FC4 wel gewoon spelen gelukkig, maar bij alles wat met online te maken heeft (multiplayer, coöp, maar ook Uplay) vraagt ie om het account te linken. En op de PS4 herkent ie mijn email/wachtwoord niet, op de pc wel.
Voor de update startte ik gewoon de game op en ik kon meteen coöp/multiplayer en naar Uplay zonder in te hoeven loggen.
Volgens mij hoorde je bij het uitbrengen van Bad Company exact hetzelfde gehuilquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
An sich kan ik dat best begrijpen. In een Battlefield game horen nou eenmaal tanks en vliegtuigen, en militairen. Beter hadden ze het onder een andere naam, of nieuwe IP, uit kunnen brengen.
Dat gezegd hebbende zijn er wel veel mensen die het een leuke game vinden, en dat zegt natuurlijk ook veel.
Eerst zeggen ze dat al het DLC gratis wordt voor The Witcher 3, en nu komen ze met dit? Expansions aankondigen voordat de game überhaupt uit is?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef DKUp het volgende:
The Witcher 3 krijgt een Expansion Pass
Yi-Long kom er maar in![]()
[ afbeelding ]
Ik las het vanmiddag al. teleurstellend, maar met daadwerkelijk grote expansions ala de DLC voor GTA4 destijds, heb ik niet zo heel veel moeite.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:30 schreef DKUp het volgende:
The Witcher 3 krijgt een Expansion Pass
Yi-Long kom er maar in![]()
[ afbeelding ]
25 euro klinkt als een goede prijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag al. teleurstellend, maar met daadwerkelijk grote expansions ala de DLC voor GTA4 destijds, heb ik niet zo heel veel moeite.
Wel met DLC zoals outfits and challenge-maps, zoals in de Arkham games enzo.
Natuurlijk vind ik het wel een beetje jammer dat ze nu al vóór de release komen met nieuws van extra content/DLC, want dan koop je straks toch die game terwijl je weet dat het niet de complete ervaring zal zijn.... maar goed, ik vertrouw er wel op dat ze redelijk value-for-money zullen bieden.
Krijg er een mooie gratis steel case bij en deze wilde ik dag één. Dan is het niet zo'n probleem.quote:
Ach ja, tegen de tijd dat ik uberhaupt klaar ben met de game zal die season-pass ook al wel eens een keer een 50% korting hebben gekregen op PSN...quote:
Want bij Driveclub is DLC ineens geen probleem?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, tegen de tijd dat ik uberhaupt klaar ben met de game zal die season-pass ook al wel eens een keer een 50% korting hebben gekregen op PSN...
Van Driveclub verwacht ik ook wel binnen 1-2 maanden een korting op de Season Pass, richting 10 euro ofzo.
Waarom dan cancelen? Je weet dat elke game tegenwoordig wel DLC of een expansion krijgt (betaalt of niet).quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg er een mooie gratis steel case bij en deze wilde ik dag één. Dan is het niet zo'n probleem.
Wel één van de betere passesquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Want bij Driveclub is DLC ineens geen probleem?
Ligt eraan, ze beloven geen betaalde dlc en kondigen het voor release alsnog aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:14 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Waarom dan cancelen? Je weet dat elke game tegenwoordig wel DLC of een expansion krijgt (betaalt of niet).
De DLC die ze hebben aangekondigd is nog steeds gratis. Jij gaat dus geen enkele game meer spelen op release?
Plaatje paar post's omhoogquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt eraan, ze beloven geen betaalde dlc en kondigen het voor release alsnog aan.
Dat is liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |