Ja raar is dat he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Fogel het volgende:
Waarom is dat in de mensenwereld niet algemeen geaccepteerd?
Kwestie van in het midden oosten gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef Fogel het volgende:
Waarom is dat in de mensenwereld niet algemeen geaccepteerd?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:54 schreef sararaats het volgende:
Nadat ik een serieuze buikgriep had ben ik gelukkig hersteld.
Het is alleen zo druk in mijn hoofd. Ik ben namelijk een HSP.
Binnenkort jarig
Dittoquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik miste je al hier Sara. Dat was een beste griep dan![]()
Wat is een HSP?
Het is zo druk elders op BNW dat onze SC ineens stil ligtquote:
Het is idd rustig hierquote:Op woensdag 8 april 2015 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zo druk elders op BNW dat onze SC ineens stil ligt![]()
Voor straks welterusten en tot morgen
Hij welquote:Op donderdag 9 april 2015 13:50 schreef Blaadjes het volgende:
Wat een k*t weer
Even wat mensen optrommelen en bbq-en aan het grevelingen meer
Tnx Lquote:
Ja die zijn heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2015 14:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx L
Dat is gewoon zo hard genieten die eerste mooie dagen van het jaar. Gewoon lekker buiten genieten in de natuur. Ver weg van de dagelijkse drukte.![]()
Zal er voor jou ook een stukje vlees opleggen.gemarineerde runderlapjes van de AH zijn echt super op de bbq.
Ja dat gaat snel altijd.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die zijn heerlijk![]()
Van dit zonnetje krijg je ook meteen zo'n lekker kleurtje(nee niet geel
)
Ja, denk er serieus over.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat gaat snel altijd.
Maar je denkt dus serieus over kwarteltjes? Leuk hoor!
Zie je jezelf al zitten in de tuin op zondag middag. Tablet op schoot...glaasje wijn erbij met uitzicht op een paar scharrelende kwartels...quote:
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zie je jezelf al zitten in de tuin op zondag middag. Tablet op schoot...glaasje wijn erbij met uitzicht op een paar scharrelende kwartels...
Zeker!!! rustgevend is het ook.quote:
True!quote:Op donderdag 9 april 2015 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker!!! rustgevend is het ook.
En nu je zwart bent(nee ik probeer je niet zwart te maken) heb je tijd zat om daarvan te genieten.
Dat heb ik even gemist, was je het modden zat?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True!
Kijk voor jou . Het alternatieve Zeeuwse volkslied
Ja, wilde wel weer op zwart.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, was je het modden zat?
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:47 schreef Blaadjes het volgende:
Ze maakte misbruik van haar machtspositie en is daarom ontslagen.
Ja, tribal was nog mild itt sommige andere trollen. En ja, je moet wel een enorm kutleven hebben om steeds het slechtste van alles te denken. Best zielig.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:13 schreef Blaadjes het volgende:
Ineens moest ik weer aan TW denken na het lezen van bnw.
Ik vroeg me ineens af...zou een hele fanatieke complottwr (in het algemeen) niet een enorm kut leven hebben? Dat idee had ik bij TW heel erg en om daar voor zichzelf de aandacht vanaf te halen ging hij allerlei mensen en instellingen beschuldigen van van alles en nog wat.
Z'n eigen leven werd er niet beter van maar hij kon iig altijd iemand ergens van beschuldigen.
Ik lees net dat artsen en wetenschappers criminelen zijn.
Zonder artsen waren er geen ziektes.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, tribal was nog mild itt sommige andere trollen. En ja, je moet wel een enorm kutleven hebben om steeds het slechtste van alles te denken. Best zielig.
Ja joh, artsen die je behandelen tegen ziektes zijn criminelen in een witte jas. Allemaal 'Mengele's'.
quote:Op donderdag 9 april 2015 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zonder artsen waren er geen ziektes.
Goeie vraag. Het lijkt mij dat er eerst ziektes waren. Toen kwamen er een paar onbetrouwbare mensen die gingen bedenken wat je tegen ziektea kon doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat was er eerder; de kip of het ei?
Nou? nou nou nou?
Afschieten moet je zequote:Op donderdag 9 april 2015 16:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goeie vraag. Het lijkt mij dat er eerst ziektes waren. Toen kwamen er een paar onbetrouwbare mensen die gingen bedenken wat je tegen ziektea kon doen.
Misselijk makend tuig als je er zo over nadenkt.
Iedereen weet toch dat ziektes in de prehistorie zijn bedacht door aliens, zodat zij veel later een paar mensen het monopolie op gezondheid konden geven. Op die manier regeren ze nu achter de schermen de wereld.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 17:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ziektes in de prehistorie zijn bedacht door aliens, zodat zij veel later een paar mensen het monopolie op gezondheid konden geven. Op die manier regeren ze nu achter de schermen de wereld.
Je moet wat geduld hebben, maar dan heb je ook wat. Nu ze het voor elkaar hebben vervelen ze zich en faken maar af en toe een aanslag met nepslachtoffers die dan heel pesterig de rest van hun leven niks mogen zeggen, of ze sturen een CGI Snowden de wereld in. Gewoon omdat het kan.
quote:Op donderdag 9 april 2015 17:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ziektes in de prehistorie zijn bedacht door aliens, zodat zij veel later een paar mensen het monopolie op gezondheid konden geven. Op die manier regeren ze nu achter de schermen de wereld.
Je moet wat geduld hebben, maar dan heb je ook wat. Nu ze het voor elkaar hebben vervelen ze zich en faken maar af en toe een aanslag met nepslachtoffers die dan heel pesterig de rest van hun leven niks mogen zeggen, of ze sturen een CGI Snowden de wereld in. Gewoon omdat het kan.
Kwartelsquote:Op donderdag 9 april 2015 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat was er eerder; de kip of het ei?
Nou? nou nou nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |