Dat ga je toch niet vrijwillig kijken zegquote:
Ik doe het alleen voor de telefoontjes ertussen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet vrijwillig kijken zeg
Giel bedoel je?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik doe het alleen voor de telefoontjes ertussen.
Titel van het liedje is wel goed gevonden though.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja dat is een triest gevalletje, was ie toen al.
Alleen het gezang klinkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Titel van het liedje is wel goed gevonden though.
Nope. Nope nope nope. Gillend op de vlucht als hij ergens op zou treden waar ik ook toevallig aanwezig ben. Gelukkig is die kans erg kleinquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Alleen het gezang klinkt gewoon niet.
Waarom geen nekschot ben je er ook van af.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. Nope nope nope. Gillend op de vlucht als hij ergens op zou treden waar ik ook toevallig aanwezig ben. Gelukkig is die kans erg klein
Blijf liever een vrije vogelquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:42 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Waarom geen nekschot ben je er ook van af.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijf liever een vrije vogel
Iemand anders mag 'm afmaken.
Jij zou 'm wel direct afmaken? Je hebt nog zo'n heel leven voor je!quote:
Nee hooguit hem stompen en een straatverbod krijgen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij zou 'm wel direct afmaken? Je hebt nog zo'n heel leven voor je!
Ah oke, dat is ook een oplossing ja.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hooguit hem stompen en een straatverbod krijgen.
Plastic of glazen? xDquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah oke, dat is ook een oplossing ja.
Gooi wel een fles en ren dan weg
Wanneer wil je, wel voor live tv.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Scheelt jou weer een stomp uitdelen.
Wanneer gaan we?
Weet niet wanneer hij in de buurt optreedt. En vind hem nou ook weer niet de moeite om het nu uit te gaan zoekenquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:54 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wanneer wil je, wel voor live tv.
We zien wel als Giel Beelen hem weer afkraaktquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet niet wanneer hij in de buurt optreedt. En vind hem nou ook weer niet de moeite om het nu uit te gaan zoeken
Dat ga jij zien dan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:55 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
We zien wel als Giel Beelen hem weer afkraakt
Goedzoquote:Op zondag 5 april 2015 00:01 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
I like to move it move it.
(heb je trouwens een PM gestuurd)
(Dankuuu)quote:Op zondag 5 april 2015 00:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedzoissie wakker?
(Lees 'm & antwoord nu)
quote:Op zondag 5 april 2015 00:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Bweheh.
1 dansende bieber voor die ijsbeer.
[ afbeelding ]
Heerlijk ditquote:
Ach, shit happens. Betere paasdagen zijn er nietquote:Op zondag 5 april 2015 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk dit
Heb wel de eerste 2 doelpunten gemist omdat ik in de veronderstelling was dat ik ging brunchen om 13.00, maar da's pas morgen
Harry in de Warrie, aangenaam
Truequote:Op zondag 5 april 2015 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, shit happens. Betere paasdagen zijn er niet
Haha, die kans is wel errrrrg klein.quote:Op zondag 5 april 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
True
6 puntjes achter Ajax. Zou wat zijn
Ja maar ja.quote:
Ik vermaak me prima hierquote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
En, vermaken jullie je een beetje deze Pasen?
Ik zit naar de Hoogmis te kijken en wat is het weer een geweldige koers
Leuk!quote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hierLekker lui weekend, gecombineerd met wat leuke dingen doen. Ik heb mijn jonge orchideen uit hun geimproviseerde kweekbak gehaald en in een beter kasje gezet, en net een stuk wezen wandelen in het bos. Zal zo wat foto's plaatsen
Opperbestquote:Op zondag 5 april 2015 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
En, vermaken jullie je een beetje deze Pasen?
Ik zit naar de Hoogmis te kijken en wat is het weer een geweldige koers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |