Heuly crep. Wat een monster.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:38 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze. Best zwaar. Tandenpoetsen niet te doen met dat ding aan.
ik wou dat ik een oudje van m'n opa had gekregen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Heuly crep. Wat een monster.
Heb een oudje, gekregen van m'n opa. Dus even nieuwe batterijtjes erin en wat in laten korten (zijn polsen zijn 3x de mijne). Probeerde net een foto te maken maar heb ontzettende last van parkinson's ineenswazige foto's.
Wel een erg mooi klokjequote:Op dinsdag 7 april 2015 16:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik wou dat ik een oudje van m'n opa had gekregen.![]()
echt deze is nieuw(zou zo graag een oude werkende hebben)...miss kan ik hem ooit eens doorgeven
koesteren! een klok....heel het universum draait om tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 16:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel een erg mooi klokje
Zal 'm morgen eens vragen hoe oud ie precies is
Werkt nog perfectgelukkig.
[ afbeelding ]
Sowieso koester ik 'mquote:Op dinsdag 7 april 2015 16:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
koesteren! een klok....heel het universum draait om tijd.
En het is nog een mooie ook!
Hoyhoyquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zat ff ergens anders. Nu even relaxen hier bij jullie
Ohh wel even goed afkoelen dan hoor Lavje.quote:
Doe ik Div thanksquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh wel even goed afkoelen dan hoor Lavje.
Hebben ze de boel hier wel onder controle?
Hangt van de soort af.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
B als ik kwartels zou nemen hoeveel is dan het beste? Stuk of 4?
Haha cuuuutequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit er echt over te denken ja. Vind het zulke leuke beestjes.
Een mannetje en twee vrouwtjes dus? Pa Kwartel houdt zeker van variatiequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hangt van de soort af.
Heb 1 paartje, een extra vrouwtje kan ook wel eens nodig zijn
quote:
1 mannetje kan wel eens te veel zijn voor 1 vrouwtje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een mannetje en twee vrouwtjes dus? Pa Kwartel houdt zeker van variatie
Hoe moet ik dat zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1 mannetje kan wel eens te veel zijn voor 1 vrouwtje.
Kan er ook nniks aan doen
Gewoon een mannetje dat dusdanig geil is zodat hij om die ene haar een beetje te sparen de andere haar ook af en toe uitwoont.quote:
Ohh zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon een mannetje dat dusdanig geil is zodat hij om die ene haar een beetje te sparen de andere haar ook af en toe uitwoont.
Dat wordt een dolle boelquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon een mannetje dat dusdanig geil is zodat hij om die ene haar een beetje te sparen de andere haar ook af en toe uitwoont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |