Ze heeft een water/water warmtepomp. Geen lucht/lucht warmtepomp.....quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:11 schreef Eris het volgende:
Warmte pomp is niet meer dan een omgekeerde airco ipv je huis te koelen en de warme lucht naar buiten te blazen. Koel je het grond water / buiten lucht en laat de warme lucht je huis in stromen.
goeie argumentenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:16 schreef laziness het volgende:
De kamer is 5,10 breed en ik vind de bank tegen de muur echt te ver. Ik heb geen mega tv dat me dat lekker lijkt kijken.
Bovendien is er dan geen wand meer over voor een kast en daar wil ik graag tekenspul ed voor mijn zoontje in stoppen.
De keuken is al gekocht in deze opstelling en het raam loopt te ver door naar beneden voor een U of L vorm. Ze konden dat wel dicht maken maar daar wordt het niet mooier van was onze mening.
Ik ken het, maar dan ban mijn moederquote:Op maandag 15 juni 2015 20:41 schreef laziness het volgende:
Mijn kind vindt het nog wel oké bij opa en oma. Ik mis de privacy enorm. Mijn schoonmoeder is van het type dat als je met een glas drinken de kamer in komt ze al wilt weten wat je drinkt. En dat voor alles. Niet doen alsof ze je gesprek niet hoort want gun elkaar wat ruimte, nee het naadje van de kous willen weten Maar verder is het er prima hoor We hebben een keuken en een vloer gekocht. Meubels weten we grotendeels wat we willen hebben en verder zijn we nog druk bezig met een badkamer e.d.Ze bouwen 39 woningen in onze fase en zijn in de wijk op nog meer plekken aan het werk. Het is echt bizar hoe ze snel ze de boel op trekken.
Hahaha inderdaad. Nou nog even doorbijten en dan straks lekker genieten met het gezin!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:41 schreef laziness het volgende:
Haha ja tot in de details hoe de buurvrouw van de oom van oma een nieuwe auto heeft gekocht of zo.
Voor ons geldt ook dat we er goed door kunnen sparen en ik ben ze er erg dankbaar voor maar nog tot eind van het jaar is best lang![]()
Maar over 5 weken gaan we op vakantie![]()
En mijn schoonouders gaan zo lang het aardig weer is vaak met de camper weg een paar dagen elke keer.
Ik heb gezien dat de stenen klaar staan en de steigers opgebouwd. Ze gaan snel beginnen met metselen dus!
Jeeeej!quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef laziness het volgende:
De steigers en stenen liggen klaar. Deze week de dakkap er op en volgende week metselen.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |