Ik ben wel echt lichamelijk aan het kneuzen de laatste 3 maanden jaquote:
Haal je morgen even een adaptertje bij een telecomzaakquote:Op maandag 6 april 2015 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Kut werkmobiel heeft nano sim,en mm privé micro.gedoe...
adapter?quote:Op maandag 6 april 2015 15:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Haal je morgen even een adaptertje bij een telecomzaak
Of ze knippen hem even op maat. En als dat niet kan dan i.d.d. een nieuwe SIM maar dat zijn de kosten nu ook weer niet.quote:Op maandag 6 april 2015 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
adapter?
ik zou dan nieuwe sim moeten halen
Heb ik van normaal naar micro ook zelf gedaan, werkt al ruim 1 jaar goedquote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat knippen kan je ook prima zelf, youtubefilms genoeg ervoor.
Zij jou ook.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef DrMarten het volgende:
Zo, rondje auto en meubelzaken weer gehad. Enorm de 2e paasdagburger uitgehangen vandaag
quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef DrMarten het volgende:
Zo, rondje auto en meubelzaken weer gehad. Enorm de 2e paasdagburger uitgehangen vandaag
Hier net lekker even zon. Nu niet meerquote:
Het idee was om even 1 auto te bekijken. Op de heenweg even omgereden via een meubelzaak waar ik al een hele tijd even wilde kijken, en vervolgens stop je op de terugweg bij iedere garage waar je langs komtquote:
Bij mij vanaf ongeveer 11 uur tot 18:00 uur.quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier net lekker even zon. Nu niet meer
Hier zon met een stevig briesje, heerlijk zeilweerquote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Hier net lekker even zon. Nu niet meer
Jammer wat betreft de autoquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het idee was om even 1 auto te bekijken. Op de heenweg even omgereden via een meubelzaak waar ik al een hele tijd even wilde kijken, en vervolgens stop je op de terugweg bij iedere garage waar je langs komt
De IKEA wel links laten liggen
Ow en de auto waarvoor ik op pad ging was al verkocht
KAK!!quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
Wat een leven heb ik, lekker in de zonneschijn zitten met een biertje en lekkere muziek op de achtergrond![]()
Heb ik wel verdiend vind ik
Dat is kak i.d.d.quote:Op maandag 6 april 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
KAK!!
Nu bedenk ik me dat ik vergeten ben bier te halen
quote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij mij vanaf ongeveer 11 uur tot 18:00 uur.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zon met een stevig briesje, heerlijk zeilweer
Morgen weer een kans...quote:
Ik hoop het echt. Mijn batterijtje is inmiddels wel echt leegquote:Op maandag 6 april 2015 18:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de komende dagen ook als ik het goed gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |