Heb ik van normaal naar micro ook zelf gedaan, werkt al ruim 1 jaar goedquote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Dat knippen kan je ook prima zelf, youtubefilms genoeg ervoor.
Zij jou ook.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef DrMarten het volgende:
Zo, rondje auto en meubelzaken weer gehad. Enorm de 2e paasdagburger uitgehangen vandaag
quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef DrMarten het volgende:
Zo, rondje auto en meubelzaken weer gehad. Enorm de 2e paasdagburger uitgehangen vandaag
Hier net lekker even zon. Nu niet meerquote:
Het idee was om even 1 auto te bekijken. Op de heenweg even omgereden via een meubelzaak waar ik al een hele tijd even wilde kijken, en vervolgens stop je op de terugweg bij iedere garage waar je langs komtquote:
Bij mij vanaf ongeveer 11 uur tot 18:00 uur.quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier net lekker even zon. Nu niet meer
Hier zon met een stevig briesje, heerlijk zeilweerquote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Hier net lekker even zon. Nu niet meer
Jammer wat betreft de autoquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het idee was om even 1 auto te bekijken. Op de heenweg even omgereden via een meubelzaak waar ik al een hele tijd even wilde kijken, en vervolgens stop je op de terugweg bij iedere garage waar je langs komt
De IKEA wel links laten liggen
Ow en de auto waarvoor ik op pad ging was al verkocht
KAK!!quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Juup© het volgende:
Wat een leven heb ik, lekker in de zonneschijn zitten met een biertje en lekkere muziek op de achtergrond![]()
Heb ik wel verdiend vind ik
Dat is kak i.d.d.quote:Op maandag 6 april 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
KAK!!
Nu bedenk ik me dat ik vergeten ben bier te halen
quote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij mij vanaf ongeveer 11 uur tot 18:00 uur.
quote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier zon met een stevig briesje, heerlijk zeilweer
Morgen weer een kans...quote:
Ik hoop het echt. Mijn batterijtje is inmiddels wel echt leegquote:Op maandag 6 april 2015 18:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de komende dagen ook als ik het goed gezien heb
quote:Op maandag 6 april 2015 18:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Mijn batterijtje is inmiddels wel echt leeg
Ik zeg te vaak 'echt' he?quote:
Ja, echt...quote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt waar? Was mij echt nog niet opgevallen
quote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij zon nodig om de batterij op te kunnen laden dan?
Ga je weer.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan heel slecht tegen de winter en tegen kou
Iedereen hoor. Sommigen alleen wat meer dan anderen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij zon nodig om de batterij op te kunnen laden dan?
Ik niet gelukkig, ik kan niet goed tegen temperaturen hoger dan 21 graden Celsius.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt, ik heb genoeg aan de zonneschijn in de herfst en winter.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen hoor. Sommigen alleen wat meer dan anderen.
Stuk handiger in dit klimaat.quote:Op maandag 6 april 2015 19:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig, ik kan niet goed tegen temperaturen hoger dan 21 graden Celsius.
Good for you, ik kan er ook niet zo goed tegen, net zoals MissMSX.quote:Op maandag 6 april 2015 19:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Klopt, ik heb genoeg aan de zonneschijn in de herfst en winter.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Good for you, ik kan er ook niet zo goed tegen, net zoals MissMSX.
Shit loads aan koude landen in de top, en de warme landen die er tussen staan zijn depressieve hell holes om in te leven.
Dat. Brrrr.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen sowieso koukleumen is mijn ervaring (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).quote:
Tis slechts een lijstje hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]Dat is wel erg zwartgallig wat betreft de zelfmoorden.
Dan moet ik maar verhuizen denk ikquote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis slechts een lijstje hoor.Maar het is gewoon opvallend dat vrijwel alle koudere landen verder in principe goed scoren qua leefbaarheid, economisch niveau, gezondheidszorg en onderwijs en zo.
Talquote:
Sinds mijn eerste zwangerschap heb ik geen trui meer aangehad. Ik loop alleen in tshirt met korte mouwen of een blouse met lange. Maar toch vind ik het maar niets. Hoe minder kleding hoe beter!quote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouwen zijn over het algemeen sowieso koukleumen is mijn ervaring (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds mijn eerste zwangerschap heb ik geen trui meer aangehad. Ik loop alleen in tshirt met korte mouwen of een blouse met lange. Maar toch vind ik het maar niets. Hoe minder kleding hoe beter!
Not mequote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat de meeste mensen morgen weer moeten werken
Geen idee, ken je pub niet, maar denk dat het bij mij wel druk zal zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik nu naar een pub ga zal er denk ik niet veel te beleven zijn.
Trafalgar Pub of O'Sheas Irish Pubquote:Op maandag 6 april 2015 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ken je pub niet, maar denk dat het bij mij wel druk zal zijn.
Ik ben wel eens in de 2de geweestquote:
Dat laatste zal best welquote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de 2de geweest.
Maar ja, geen idee of Eindhoven ook druk is, Amsterdam wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |