Homoquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou een andere jongen die leuk was zag me niet staan
Ouwe manquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
Ik ben zelf aan het denken wat ik zal gaan doen vanavond, ik ben nog aan het bijkomen van het dagje uit met dochterlief en eigenlijk moet ik nog even bijtanken qua energie. Maar ik wil eigenlijk ook wel even de stad in, hmmm nog even over nadenken.
quote:
Is er wat te doen dan in de stad?quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
Ik ben zelf aan het denken wat ik zal gaan doen vanavond, ik ben nog aan het bijkomen van het dagje uit met dochterlief en eigenlijk moet ik nog even bijtanken qua energie. Maar ik wil eigenlijk ook wel even de stad in, hmmm nog even over nadenken.
En er is bierquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd wel iets te doen, en bij de Irish Pub is er meestal wel muziek e.d. en dat is leuk.
Kampioensfeest?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er is bier
En over twee weken kampioensfeest
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trektquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd wel iets te doen, en bij de Irish Pub is er meestal wel muziek e.d. en dat is leuk.
Dat is dus vaak mijn probleem, als ik er eenmaal ben wil ik niet meer wegquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trekt
Ohjawel, dat moet welquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trekt
Je hebt morgen nog de hele dag om bij te komenquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dus vaak mijn probleem, als ik er eenmaal ben wil ik niet meer weg
En daarna nog 2 dagenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt morgen nog de hele dag om bij te komen
Na 4 dagen mijn schuur verbouwen blijf ik vanavond lekker bankhangen met een borrelquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na 4 dagen mijn schuur verbouwen blijf ik vanavond lekker bankhangen met een borrel
Dat krijg je als je werkt, dan wordt je moequote:
Ik weet er alles van, ben vandaag druk bezig geweest dus nu beetje lui c.q. moequote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je werkt, dan wordt je moe
Is gewoon correct Brabantsquote:
Herkenbaar. Ouderdomskwaaltjequote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel oudmaar ik heb een beetje een probleem met prikkelverwerking, en aangezien het gisteren een enorm drukke dag voor mij was moet ik even rustig aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |