Homoquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou een andere jongen die leuk was zag me niet staan
Ouwe manquote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
Ik ben zelf aan het denken wat ik zal gaan doen vanavond, ik ben nog aan het bijkomen van het dagje uit met dochterlief en eigenlijk moet ik nog even bijtanken qua energie. Maar ik wil eigenlijk ook wel even de stad in, hmmm nog even over nadenken.
quote:
Is er wat te doen dan in de stad?quote:Op zondag 5 april 2015 19:41 schreef Juup© het volgende:
Ik ben zelf aan het denken wat ik zal gaan doen vanavond, ik ben nog aan het bijkomen van het dagje uit met dochterlief en eigenlijk moet ik nog even bijtanken qua energie. Maar ik wil eigenlijk ook wel even de stad in, hmmm nog even over nadenken.
En er is bierquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd wel iets te doen, en bij de Irish Pub is er meestal wel muziek e.d. en dat is leuk.
Kampioensfeest?quote:Op zondag 5 april 2015 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er is bier
En over twee weken kampioensfeest
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trektquote:Op zondag 5 april 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd wel iets te doen, en bij de Irish Pub is er meestal wel muziek e.d. en dat is leuk.
Dat is dus vaak mijn probleem, als ik er eenmaal ben wil ik niet meer wegquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trekt
Ohjawel, dat moet welquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd even een kijkje nemen. Hoedt er natuurlijk geen uren te blijven als je dat niet trekt
Je hebt morgen nog de hele dag om bij te komenquote:Op zondag 5 april 2015 20:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dus vaak mijn probleem, als ik er eenmaal ben wil ik niet meer weg
En daarna nog 2 dagenquote:Op zondag 5 april 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt morgen nog de hele dag om bij te komen
Na 4 dagen mijn schuur verbouwen blijf ik vanavond lekker bankhangen met een borrelquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 20:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na 4 dagen mijn schuur verbouwen blijf ik vanavond lekker bankhangen met een borrel
Dat krijg je als je werkt, dan wordt je moequote:
Ik weet er alles van, ben vandaag druk bezig geweest dus nu beetje lui c.q. moequote:Op zondag 5 april 2015 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je werkt, dan wordt je moe
Is gewoon correct Brabantsquote:
Herkenbaar. Ouderdomskwaaltjequote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel oudmaar ik heb een beetje een probleem met prikkelverwerking, en aangezien het gisteren een enorm drukke dag voor mij was moet ik even rustig aandoen
Dan was het gewoon een eikelquote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij vond mn vriendin wel interessanter volgens mij
Oude ziel. Net als ikquote:Op zondag 5 april 2015 20:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat kwaaltje m.b.t. prikkelverwerking heb ik al heel mijn leven
Trio?quote:
Jaloeziequote:
Schopje naar de dokterspostquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef MosPos het volgende:
Ik weet niet precies waar ik dit moet posten. Denk dat het hier wel op zn plaats is. Heb precies een week geleden mijn scheen- en kuitbeen gebroken door een gefrustreerde tegenstander met voetbal. Pin erin gezet door de doktoren. Nu werd mij verteld om met krukken wat te lopen en hem met lopen licht te belasten. dit ging 3 dagen goed. Maar nu doen mn kuitspier en een spier aan de binnenkant van mn enkel zo'n pijn dat ik hem amper kan bewegen en belasten. Op beide plekken zit nog een behoorlijk blauwe plek, mn hele kuit is geel en blauw. Is dit normaal? Iemand ervaring mee? (:
Ik heb ervaring met de breuk maar toen was ik zesquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef MosPos het volgende:
Ik weet niet precies waar ik dit moet posten. Denk dat het hier wel op zn plaats is. Heb precies een week geleden mijn scheen- en kuitbeen gebroken door een gefrustreerde tegenstander met voetbal. Pin erin gezet door de doktoren. Nu werd mij verteld om met krukken wat te lopen en hem met lopen licht te belasten. dit ging 3 dagen goed. Maar nu doen mn kuitspier en een spier aan de binnenkant van mn enkel zo'n pijn dat ik hem amper kan bewegen en belasten. Op beide plekken zit nog een behoorlijk blauwe plek, mn hele kuit is geel en blauw. Is dit normaal? Iemand ervaring mee? (:
Dat kan ik begrijpen jaquote:Op zondag 5 april 2015 23:17 schreef Q. het volgende:
Moet morgen een online capaciteitentest doen voor mn sollicitatie. Ik heb zo'n hekel aan die dingen.
Gauw naar de dokter gaan, ik heb ruim 2 jaar met platen in mijn been gelopen (pin lukte niet om in mijn been te drijvenquote:Op zondag 5 april 2015 21:23 schreef MosPos het volgende:
Geloof dat ik er 3x eentje heb gedaan en maar eentje succesvol.quote:
Heb jij er nog wel wat over dan?quote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloof dat ik er 3x eentje heb gedaan en maar eentje succesvol.En dat was 10 jaar geleden, sindsdien heb ik heel wat hersencellen weggedronken.
Als ze daar nou eens een capaciteitentest voor hadden...quote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloof dat ik er 3x eentje heb gedaan en maar eentje succesvol.En dat was 10 jaar geleden, sindsdien heb ik heel wat hersencellen weggedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |