Yepquote:
Hoeveel heb je van je prijs afgehaald dan? Heb je de kaart al getest?quote:Op zondag 19 juli 2015 20:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep![]()
Al is hij niet meer voor die prijs te koop
Ik betere offers gehadquote:Op zondag 19 juli 2015 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel heb je van je prijs afgehaald dan? Heb je de kaart al getest?
Waarom heb je hem niet verkocht dan? Ik kan mij niet voorstellen dat iemand een hoger bedrag gaat betalen voor een losse kaart zonder boekjes, doos, software en ongetest.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik betere offers gehadNee niet getest.
Oldskool Soundblaster 8bit monoquote:Op zondag 19 juli 2015 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Vette kaart.
Helaas buiten mijn budget. En ik ben nog erg tevreden met m'n AWE64 Gold.
Succes met de verkoop.
Ja werkend krijgen in een 386 met Dos.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:56 schreef MultiBanaan het volgende:
Kan je met deze kaart dingen die je met moderne kaarten niet kan?
Gravis heeft volgens mij wel een PCI kaart uitgebracht, maar dat was weinig bijzonders. Gravis Ultrasound was gaaf toen PC hardware nog beperkt was. Al je samples in het onboard geheugen flikkeren en de kaart het afspelen en mixen van max 16 (?) kanalen voor je laten doen, met betere geluidskwaliteit dan zo'n suffe Soundblaster.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:48 schreef djmaup het volgende:
Is deze ook in PCI gekomen??? Ik dacht alleen ISA..... Maar wat een kaart was dit zeg... Potsiedorie
Yup....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Met het draaiknopje voor de volume op de achterkant.
quote:Op zondag 19 juli 2015 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel heb je van je prijs afgehaald dan? Heb je de kaart al getest?
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Vette kaart.
Helaas buiten mijn budget. En ik ben nog erg tevreden met m'n AWE64 Gold.
Succes met de verkoop.
De verkoop is in het water gevallen, vage duitser, dus hij is wederom beschikbaar voor het genoemde bedrag in de OP.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:39 schreef div-er het volgende:
Zucht... past niet in mijn MBP. Maar anders wist ik het wel.
Dat kan makkelijker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:00 schreef LintuxCx het volgende:
Ook erg goed als je een avondje 90s PC demo's wil gaan kijken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |