Hardstylequote:
"en ik sta als vermist opgegeven in NL"quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:24 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
"ja ehh hoi, ik ben bestolen toen ik drugs wilde kopen.."
owja en drugs kopen van dat soort luiquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:09 schreef badtripbob het volgende:
Dus ik wilde drugs regelen.
Ben geript.
Mofo heeft nog toen ik mijn telefoon probeerde terug te pakken mij van de weg geduwd langs een stuk stijl naar beneden...
Politie gebeld
Moet morgen aangifte gaan doen.
Heb het gewoon eerlijk verteld. Vorig weekend heb ik zelfs mijn hasj terug. gekregen. in mijn pak shag nadat politie. mij had thuisgebracht.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:24 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
"ja ehh hoi, ik ben bestolen toen ik drugs wilde kopen.."
De beste coke komt hier uit zeeland ik benn trots op onze criminelenquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb het gewoon eerlijk verteld. Vorig weekend heb ik zelfs mijn hasj terug. gekregen. in mijn pak shag nadat politie. mij had thuisgebracht.
die zeiden dat als ik problemen heb ik 112 kan bellen.
Zeeland is wel tof ja.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De beste coke komt hier uit zeeland ik benn trots op onze criminelen![]()
troep verkopenquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zeeland is wel tof ja.
Ik vind het overal wel tof. Alleen dit soort lui mogen oprotten. Ik heb heb niks gedaan. Doe geen vlieg kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |