abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151637768
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik snap het niet, ze zijn samengegaan maar hebben niet dezelfde paketten? Bij Ziggo kun je een pluspakket nemen met al die zenders voor 10 euro :?
Ja het wordt niet echt duidelijk gecommuniceerd met vaste klanten.
  maandag 13 april 2015 @ 10:11:11 #77
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_151637813
Wij kregen hier ook mee te maken, ik heb toen gebeld en mij werd het aanbod gedaan om een royaal pakket tegen de helft voor de duur van twee maanden te krijgen. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan en heb een mail gestuurd dat ik van mening ben dat in ieder geval een jaar lang het royaal pakket kosteloos door UPC aan ons moet worden aangeboden.
Er is toen telefonisch contact met ons op genomen en we krijgen het nu drie maanden gratis..
  maandag 13 april 2015 @ 10:12:07 #78
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_151637835
Kennelijk zijn er gelijktijdig ook zenderwisselingen geweest in de pakketten waarover niet goed gecommuniceerd is met de klanten.

Mn ouders zitten bij UPC, alleen basispakket. Sinds kort hebben we af en toe problemen emt de ontvangst van NPO1,2 en 3. Ligt mogelijk aan de ontvanger (grijs geimporteerde topfield recorder) of bekabeling.. maar voorheen hadden we nergens last ervan. Boven in de slaapkamer (met slechtere ontvangst door lange kabels) gaf een Humax recorder totaal geen problemen met dezelfde zenders :/
Ook hoi!
pi_151638304
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:12 schreef Uitgebloed het volgende:
Kennelijk zijn er gelijktijdig ook zenderwisselingen geweest in de pakketten waarover niet goed gecommuniceerd is met de klanten.

Mn ouders zitten bij UPC, alleen basispakket. Sinds kort hebben we af en toe problemen emt de ontvangst van NPO1,2 en 3. Ligt mogelijk aan de ontvanger (grijs geimporteerde topfield recorder) of bekabeling.. maar voorheen hadden we nergens last ervan. Boven in de slaapkamer (met slechtere ontvangst door lange kabels) gaf een Humax recorder totaal geen problemen met dezelfde zenders :/
Ik heb in de slaapkamer (ligt een wat langere kabel) ook opeens problemen met normale zenders, had voorheen alleen problemen met wat knullige zenders ver achterin.
pi_151638910
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 09:47 schreef Arnax het volgende:
Anders fijn overstappen naar Canal Digitaal, veel extra zenders in het Entertainment pakket (30,- p/m) en neem je voor 20,- een i-net abo van Telfort erbij. Werkt prima :)
Behalve dat je een internetsnelheid van tien jaar geleden hebt :')
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 11:01:26 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_151639113
Dat gezeik van mensen altijd en dan direct heel graag met het vingertje naar Ziggo wijzen.

Zorg eens eerst dat je gewoon fatsoenlijke kwaliteit spullen gebruikt en als je dan nog gezeik hebt, dán gaan klagen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_151639294
Wij hadden/hebben ook last van blokken en ook ons werd verteld dat het door de kabels kwam. Ik heb ze gezegd dat ik dat dan graag bevestigd zou willen zien door een monteur aangezien wij alle kabels vernieuwd hadden een paar jaar terug.
Conclusie: kabels mankeert niets aan maar het signaal kwam te sterk binnen, dit is verholpen en de blokken zijn minder geworden maar nu valt het beeld af en toe weg, zucht.
We zien wel als het erger wordt ga ik wel weer aan de telefoon hangen.
pi_151639409
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 10:53 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Behalve dat je een internetsnelheid van tien jaar geleden hebt :')
Niets mis met 30 m/bit :)
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_151639485
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ik had 8 voor de verhuizing, was ook prima.
pi_151654567
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 11:15 schreef Arnax het volgende:

[..]

Voor jou misschien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')