Was dat voorheen wel ?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Klopt, maar met een 'basis' abonnement heb je geen toegang meer tot deze zender.
Omdat in het contract waar jij zo stoer mee loopt te wapperen gewoon staat dat ze het zenderaanbod mogen wijzigen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat wel verwachten - zij sluiten immers een contract met mij. De contracten van de 50.000 anderen interesseren mij als klant niet en heb ik sowieso ook niets mee te maken.
Bij overmacht snap ik dat zij zich daar niet aan hoeven te houden. Als Discovery Channel morgen failliet is kan ik vanzelfsprekend niet eisen dat ze mij nog een jaar lang Discovery Channel laten zien bijv. Maar hier is geen sprake van overmacht.
[..]
Wel als er geen alternatieve aanbieder is.
D'r zijn zat alternatieven, alleen niet op de kabel.......quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:40 schreef Kassamiep het volgende:
Wel als er geen alternatieve aanbieder is.
Ik zoek dan ook geen discussie maar een onderbouwing van het waarom van de regel. De door jou geopperde is overduidelijk onzin.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee dat kun je niet verwachten, dat zou dom en simpel zijn.
Daarnaast als jij zo halsstarrig aan je punt vasthoud waarvan jij weet dat het niet zo werkt is een discussie niet mogelijk.
Fijne dag nog.
Ik vertel je waarom ze wijzigingen doorvoeren en geen uitzonderingen kunnen maken, dat het in je contract staat had je al moeten weten en veronderstel ik als basiskennis. Maar jij bent dus zo iemand die wel dingen wil maar de contracten dus niet leest.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook geen discussie maar een onderbouwing van het waarom van de regel. De door jou geopperde is overduidelijk onzin.
De door een ander geopperde stelling dat er in het contract staat dat er een wijziging mag plaatsvinden klinkt al een stuk logischer.
Als het goed is hebben we er een Turkse zender voor terug gekregenquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaar dat ik History Channel gisteren niet kon vinden.![]()
Pawn Stars en Storage Wars waren altijd prima programma's om te kijken wanneer er niets op tv was!
Gewoon, lekker via netflix, of torrents etc. geen reclame, geen onzin, gewoon waar je voor komt..quote:
Dat had je zelf ook kunnen lezen, of bedenken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook geen discussie maar een onderbouwing van het waarom van de regel. De door jou geopperde is overduidelijk onzin.
De door een ander geopperde stelling dat er in het contract staat dat er een wijziging mag plaatsvinden klinkt al een stuk logischer.
Ik blijf het ook raar vinden van een zeikend babyboom clubje als de consumentenbond om een kabelmaatschappij min of meer verantwoordelijk te stellen voor prutapparatuur bij mensen thuis.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:36 schreef De_Hertog het volgende:
En, uiteraard: Ziggo herkent zich niet in klacht Consumentenbond
Wat heeft 4G er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:24 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik blijf het ook raar vinden van een zeikend babyboom clubje als de consumentenbond om een kabelmaatschappij min of meer verantwoordelijk te stellen voor prutapparatuur bij mensen thuis.
Linksom of rechtsom had een flink deel van die mensen uiteindelijk toch problemen gekregen, aangezien 4G steeds verder wordt uitgerold.
Jawel, digitenne: NPO 1, NPO 2 en NPO 3 en een regionale zender worden gratis uitgezonden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:12 schreef SeLang het volgende:
Hoe is dat tegenwoordig in NL, is er geen gratis TV meer?
Het gros van de mensen heeft problemen vanwege verouderde / niet goedgekeurde kabels die niet genoeg shielding hebben om straling op o.a. de banden die 4G gebruikt niet van invloed te laten zijn op het kabel signaal.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Wat heeft 4G er nou weer mee te maken?
Aanvulling op de uitleg van Dennism:quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Wat heeft 4G er nou weer mee te maken?
Zou niet weten waar ik die schotel op moet hangen, aan het balkon?quote:Op maandag 13 april 2015 09:47 schreef Arnax het volgende:
Anders fijn overstappen naar Canal Digitaal, veel extra zenders in het Entertainment pakket (30,- p/m) en neem je voor 20,- een i-net abo van Telfort erbij. Werkt prima
Waarom niet aan het balkon? Genoeg allochtone medemensen die hetzelfde doenquote:Op maandag 13 april 2015 09:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik die schotel op moet hangen, aan het balkon?
En volgens mij moet je daar ook een andere tv voor hebben.
En kabels leggen? Nee dat is geen optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |