gewoon al wat drinken, twijfel je niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te twijfelen om uit te gaan vanavond.
Daarom ook geen IPhone kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iPhones kun je geen sd kaart in doen
hey mcgrath welkom in vbl scquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon al wat drinken, twijfel je niet meer
Ik drink al een westmallequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon al wat drinken, twijfel je niet meer
Iphone pakt geen SD kaartjes. En je moet hem dus idd al uitbreiden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb 16 gig in mijn S4, en nog een SD kaartje er in. Is normaal meer dan voldoende.
Waarom twijfelen? Dat verpest bij voorbaat je avond. Gewoon kiezen om wel of niet te gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit te twijfelen om uit te gaan vanavond.
Ik ga een iPhone 6 nemen deze maand voor zakelijk gebruik. Hou voor privé mijn Samsung.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iPhones kun je geen sd kaart in doen
Je zal geen spijt van iPhone 6 hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga een iPhone 6 nemen deze maand voor zakelijk gebruik. Hou voor privé mijn Samsung.
Maar zo'n SD kaart kost dan ook niks. Android zelf en de meeste apps staan op de telefoon zelf. Media op de SD kaart.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iphone pakt geen SD kaartjes. En je moet hem dus idd al uitbreiden.
Omdat het een feestje is waarbij ik nu niet meteen denk van wow! Maar de locatie is dan wel weer leukquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom twijfelen? Dat verpest bij voorbaat je avond. Gewoon kiezen om wel of niet te gaan.
Ik zal er sowieso op vooruit gaan, mijn S3 zit tot de nok vol met apps die ik ook daadwerkelijk gebruik en gaat regelmatig zeer traag. Het is nog werkbaar, dus een iPhone 6 zal helemaal prima werken. Enige verschil is dat ik enorm zal moeten wennen aan de manier waarop een iPhone werkt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zal geen spijt van iPhone 6 hebben
Ik had het over een iPhone. Mensen met een iPhone 4 worden gedwongen om over te stappen omdat de 8GB de nieuwe iOs niet trekt. Waarom dan een iPhone 5C maken met wederom 8GB?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar zo'n SD kaart kost dan ook niks. Android zelf en de meeste apps staan op de telefoon zelf. Media op de SD kaart.
wat een wijvenpostquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het een feestje is waarbij ik nu niet meteen denk van wow! Maar de locatie is dan wel weer leuk
Avonden waarvan je denkt dat het niet veel wordt zijn vaak de leukste.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het een feestje is waarbij ik nu niet meteen denk van wow! Maar de locatie is dan wel weer leuk
Verklaar je nader?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |