Je hebt me net gemist on airquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Keuken is dichterbij, daar staat ook drank
Ik zat even te genieten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is een kwalitatief hoogstaand nummer, jullie mogen dat best toegeven hoor.
Heb net een ruft gelaten. Gewoon omdat het een speciaal nummer is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja goffer hij heeft in mijn tuin balkon geschetenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas.
Thx
Fokker89 zou m kunnen spotten.
Dat zou hij nooit doen. De meeste trappen komt hij niet eens op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja goffer hij heeft in mijn tuin balkon gescheten
UB40 - Red Red Winequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een wijntje dan maar?
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou hij nooit doen. De meeste trappen komt hij niet eens op.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.
Twee chromosomen te veel lijkt me wel wat veel van het goede.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |