Nee, het nummer is oke, TT alleen nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had dan Your Love aangevraagd van hun eerste album
Nou nu niet hoorquote:
Sommige, er zijn altijd uitzonderingenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fokker89 zijn muzieksmaaken dan wil hij met mij daten
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoort zoquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Sommige vrouwen brengen zo veel verwarring he
Ik weet het nog niet. Denk er ff over na.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Welke muziek in het volgende blok:
• Zelfde als dit
• Softrock
• Nederlandstalig
• Alternatief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mark Knopflerquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
• Zelfde als dit
• Softrock
• Nederlandstalig
• Alternatief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Die staat er niet tussenquote:
Daarvoor zijn het vrouwen, dat je dat nog niet snapt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Sommige vrouwen brengen zo veel verwarring he
quote:
Vrouwen snappenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Flippiee het volgende:
Daarvoor zijn het vrouwen, dat je dat nog niet snapt.
Misschien moet je vrouwen voortaan zien als pokémon. Trainen, level uppen, etcetera. Weten wat super effective is.quote:
Ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je vrouwen moet snappen. man man man man man man man man man man man
Trouwens, wie vroeg er hardcore feelings aanquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed nummer, zou diegene daten 10/10quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Trouwens, wie vroeg er hardcore feelings aan
Dit dus, deze man snapt hetquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je vrouwen voortaan zien als pokémon. Trainen, level uppen, etcetera. Weten wat super effective is.
Heb al eens een poging gedaan, maar toen ik aangaf mijn Pokéflute te gaan gebruiken, was het feest voorbij. Dus dit doe ik niet meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je vrouwen voortaan zien als pokémon. Trainen, level uppen, etcetera. Weten wat super effective is.
Noobquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb al eens een poging gedaan, maar toen ik aangaf mijn Pokéflute te gaan gebruiken, was het feest voorbij. Dus dit doe ik niet meer tegenwoordig.
Doe maar hardcore vibes voor de eckte kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Trouwens, wie vroeg er hardcore feelings aan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe maar hardcore vibes voor de eckte kwaliteit.
Ik heb nu al tig keer mijn stem gegeven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
• Zelfde als dit
• Softrock
• Nederlandstalig
• Alternatief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gewoon yellow flute gebruiken, dan snappen ze uit confusion.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb al eens een poging gedaan, maar toen ik aangaf mijn Pokéflute te gaan gebruiken, was het feest voorbij. Dus dit doe ik niet meer tegenwoordig.
Verering van lt.surge in 3,2,1,quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon yellow flute gebruiken, dan snappen ze uit confusion.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon yellow flute gebruiken, dan snappen ze uit confusion.
ja doe! doeeee!!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag de Backstreet Boys, kan dat?
Ja hoor, als niemand mij suggestief geeftquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag de Backstreet Boys, kan dat?
dit klinkt zo verrekt fout, suggestief geeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor, als niemand mij suggestief geeft
Om 19:00 uur alquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow mijn hond staat in de OP van de NWS SC, wat een eer.
ssssssquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit klinkt zo verrekt fout, suggestief geeft.![]()
Keuken is dichterbij, daar staat ook drankquote:
Je hebt me net gemist on airquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Keuken is dichterbij, daar staat ook drank
Ik zat even te genieten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is een kwalitatief hoogstaand nummer, jullie mogen dat best toegeven hoor.
Heb net een ruft gelaten. Gewoon omdat het een speciaal nummer is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja goffer hij heeft in mijn tuin balkon geschetenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas.
Thx
Fokker89 zou m kunnen spotten.
Dat zou hij nooit doen. De meeste trappen komt hij niet eens op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja goffer hij heeft in mijn tuin balkon gescheten
UB40 - Red Red Winequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een wijntje dan maar?
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou hij nooit doen. De meeste trappen komt hij niet eens op.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.
Twee chromosomen te veel lijkt me wel wat veel van het goede.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |