Nee, het nummer is oke, TT alleen nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had dan Your Love aangevraagd van hun eerste album
Nou nu niet hoorquote:
Sommige, er zijn altijd uitzonderingenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fokker89 zijn muzieksmaaken dan wil hij met mij daten
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoort zoquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Sommige vrouwen brengen zo veel verwarring he
Ik weet het nog niet. Denk er ff over na.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Welke muziek in het volgende blok:
• Zelfde als dit
• Softrock
• Nederlandstalig
• Alternatief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mark Knopflerquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
• Zelfde als dit
• Softrock
• Nederlandstalig
• Alternatief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Die staat er niet tussenquote:
Daarvoor zijn het vrouwen, dat je dat nog niet snapt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Sommige vrouwen brengen zo veel verwarring he
quote:
Vrouwen snappenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:52 schreef Flippiee het volgende:
Daarvoor zijn het vrouwen, dat je dat nog niet snapt.
Misschien moet je vrouwen voortaan zien als pokémon. Trainen, level uppen, etcetera. Weten wat super effective is.quote:
Ik snap er niks meer van.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je vrouwen moet snappen. man man man man man man man man man man man
Trouwens, wie vroeg er hardcore feelings aanquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed nummer, zou diegene daten 10/10quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Trouwens, wie vroeg er hardcore feelings aan
Dit dus, deze man snapt hetquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je vrouwen voortaan zien als pokémon. Trainen, level uppen, etcetera. Weten wat super effective is.
Heb al eens een poging gedaan, maar toen ik aangaf mijn Pokéflute te gaan gebruiken, was het feest voorbij. Dus dit doe ik niet meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je vrouwen voortaan zien als pokémon. Trainen, level uppen, etcetera. Weten wat super effective is.
Noobquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb al eens een poging gedaan, maar toen ik aangaf mijn Pokéflute te gaan gebruiken, was het feest voorbij. Dus dit doe ik niet meer tegenwoordig.
Doe maar hardcore vibes voor de eckte kwaliteit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Trouwens, wie vroeg er hardcore feelings aan
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe maar hardcore vibes voor de eckte kwaliteit.
Ik heb nu al tig keer mijn stem gegeven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
• Zelfde als dit
• Softrock
• Nederlandstalig
• Alternatief
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gewoon yellow flute gebruiken, dan snappen ze uit confusion.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb al eens een poging gedaan, maar toen ik aangaf mijn Pokéflute te gaan gebruiken, was het feest voorbij. Dus dit doe ik niet meer tegenwoordig.
Verering van lt.surge in 3,2,1,quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon yellow flute gebruiken, dan snappen ze uit confusion.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon yellow flute gebruiken, dan snappen ze uit confusion.
ja doe! doeeee!!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag de Backstreet Boys, kan dat?
Ja hoor, als niemand mij suggestief geeftquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag de Backstreet Boys, kan dat?
dit klinkt zo verrekt fout, suggestief geeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor, als niemand mij suggestief geeft
Om 19:00 uur alquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow mijn hond staat in de OP van de NWS SC, wat een eer.
ssssssquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit klinkt zo verrekt fout, suggestief geeft.![]()
Keuken is dichterbij, daar staat ook drankquote:
Je hebt me net gemist on airquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Keuken is dichterbij, daar staat ook drank
Ik zat even te genieten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is een kwalitatief hoogstaand nummer, jullie mogen dat best toegeven hoor.
Heb net een ruft gelaten. Gewoon omdat het een speciaal nummer is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja goffer hij heeft in mijn tuin balkon geschetenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag het nu pas.
Thx
Fokker89 zou m kunnen spotten.
Dat zou hij nooit doen. De meeste trappen komt hij niet eens op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja goffer hij heeft in mijn tuin balkon gescheten
UB40 - Red Red Winequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een wijntje dan maar?
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou hij nooit doen. De meeste trappen komt hij niet eens op.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.
Twee chromosomen te veel lijkt me wel wat veel van het goede.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ogenblik, ik moet eerst even een extra chromosoom kweken om dit hoogstaand te kunnen vinden.
Omdat boerenlulquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom willen jullie niet met fokker daten?
Met een bruisend uitgaansleven, wie wil hier nou niet wonenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je woont in een schitterende plaats man, dat kan het echt niet zijn.
Poolse chicas hosselen bij the bottom.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met een bruisend uitgaansleven, wie wil hier nou niet wonen
Ik was eerst!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
TAKE THAT![]()
Wie moet ik aanspreken voor aanvragen?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel Dire Straits - Everybody (Backstreet's Back)
Ik hoor net NEINquote:
Wat nee?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoor net NEIN
Ik durf niet meer
Weet je hoe gemeen Fokker kan zijn tegen iemand?
Oh nee wacht, Fokker is hartstikke lief en alles
Ik zei het nog tegen jequote:
Sterfquote:
Oh haiquote:
My little Vonny?quote:
Wat lief van je! Ik ga even headbangen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze heb ik speciaal voor jou gedaan
Meestal nietquote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
Maar deze versie is wel mooier dan die themesong.
Oh, dan kom ik je op de verkeerde momenten tegen.quote:
Niks schat, ga maar lekker terug onder je steenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks schat, ga maar lekker terug onder je steen
Ik vond de serie ook leuk, maar als ik man was geweest had ik Alyssa gedaan, of ze nu wilde of nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel een goed nummer uitgekozen als titelsong, dat is absoluut een feit.
Ik denk al. Niks beter dan onder een steen levenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, op zich was het vijf jaar geleden voor het laatst op tv ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen bestond ook ACT-F alquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, op zich was het vijf jaar geleden voor het laatst op tv ofzo.
Als ik een man was geweest had ik Rose McGowan in het donker verrastquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond de serie ook leuk, maar als ik man was geweest had ik Alyssa gedaan, of ze nu wilde of niet
Fokkie, met mij op skype erbijquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
There's a club if you'd like to go
you could meet somebody who really loves you
so you go, and you stand on your own
and you leave on your own
and you go home, and you cry
and you want to die
Kan?quote:
Are you joining me, my love?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Onder een steen hè. Ik heb tenminste een steen boven mijn hoofd stelletje dakloze paupers
Tssssquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Onder een steen hè. Ik heb tenminste een steen boven mijn hoofd stelletje dakloze paupers
Echt?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rose is nu trouwens verpest door een autoongeluk en plastische chirurgie maar daar wil ik het niet over hebben.
Je moest eens weten.quote:
I got a job to doquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet sprak ze de volgende woorden "rape me", dus dan weet je het wel.
Ik doelde meer op: make it so!quote:
En door Marylin Manson.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rose is nu trouwens verpest door een autoongeluk en plastische chirurgie maar daar wil ik het niet over hebben.
sodejuquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was misschien niet super classy.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je manisch was.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Kally is een tikkeltje autistisch, net als ik.
Jij herkent toch wel het polderaccent van Fokker? Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik bespeur een hoop achterhoekse accenten in deze radioshow, ik weet niet zo goed wat ik hier van vind.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef Fogel het volgende:
Pasen... verzoekje: ze smelten de paashaas - de heideroosjes
Het is een hele lieve jongen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij herkent toch wel het polderaccent van Fokker? Ik heb dat ook.
Ja, godverdomme.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
De dood van Jezus is niet waar pasen om gaat. Dat is goede vrijdag. Pasen is z'n wederopstanding.
Ja daarom zeg ik Jezus vond goede vrijdag helemaal niet zo goed.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
De dood van Jezus is niet waar pasen om gaat. Dat is goede vrijdag. Pasen is z'n wederopstanding.
Oh, ik dacht dat het om vrije dagen ging.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
ripquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga er van tussen, hasta la vista en nog een fijne pesach
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Correct. Jezus stierf voor onze vrije dagen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om vrije dagen ging.
Toffe peer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct. Jezus stierf voor onze vrije dagen.
Hasta luego!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden meer mensen moeten doen. In die geest wordt eigenlijk tijd voor een nieuw SBS programma. Sterren sterven aan het kruis.quote:
Heb toch geen btgquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik haat niet jongen. Kom bellen ofzo
Nee nog verder wegquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb toch geen btg![]()
Of zitten we niet meer in de 90's
De kroeg?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even verhuizen naar een andere ruimte. brb.
Nog meer vrije dagenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen. In die geest wordt eigenlijk tijd voor een nieuw SBS programma. Sterren sterven aan het kruis.
Niet met de Z sterren van SBSquote:
Rechts en dan na 300 meter linksquote:
Voor hun egoquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan misschien geen vrijheid, maar wel eindelijk rust.
Dat heet zo omdat de gemiddelde ster even interessant is om naar te kijken als een kat die je z'n ster presenteert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Checkquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn vrouw richting de koelkast gestuurd, wil iemand anders ook bier?
Gaarne.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Nee, dank uquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Neen, wel wijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vrees dat m'n biertje warm is tegen de tijd dat het hier is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Het is koud daar hoor, en hier is het ook maar 8 gradenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vrees dat m'n biertje warm is tegen de tijd dat het hier is.
Ik ben niet zo heel erg geduldig aangelegd, maar vooruit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gruwelijk, je moet even wachten. Het wordt wat meer uptempo.
Geen Whitesnake is een faalradio.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Wat is er Mani? Heb je wat tegen Heidenen?
Dit nummmerquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Alleen maar positieve vibes op deze wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |