MaMo en MaMaquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef 44rdbei het volgende:
MM is verwarrend. Gaat namelijk op voor MaryMouse en MadMaster...
Er zijn nog een paar andere MM usersquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef 44rdbei het volgende:
MM is verwarrend. Gaat namelijk op voor MaryMouse en MadMaster...
waarom weet jij dat allemaal? En sta jij er stiekem ook tussen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik herken er een paar, ik zie dat de chart niet up to date is en ik weet dat sommige users tegenwoordig andere namen hebben
Die chart wordt al jaren niet meer bijgehouden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Spezza19 het volgende:
Ik herken er een paar, ik zie dat de chart niet up to date is en ik weet dat sommige users tegenwoordig andere namen hebben
als je het maar uit je bolle hoofd laatquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die chart wordt al jaren niet meer bijgehouden.
We kunnen altijd een nieuwe beginnen natuurlijk.
Omdat ik heel vroeger in SC's huisde waar enkelen in die chart ook kwamen/komenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waarom weet jij dat allemaal? En sta jij er stiekem ook tussen?
Ahquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik had iets gezegd over een leeftijd van een bepaalde user...
Nothing special
Ik heb een sabbatical, dus je hebt geluk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
als je het maar uit je bolle hoofd laat
MezzaMegentienquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn username maar veranderen in MymMonic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |