SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik snap mark echt niet niet, ik kan mij niet voorstellen dat de vrouwen in rijen achter hem aan liepen voor utopia, en nu willen de meiden hem , wil hij wachten op die lelijke zuipende tokkie vanes, ik snap dat echt nietA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
beetje zo'n tokkiestemquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Misschien komt het door jullie, maar ik vind Larissa ineens een jongensstem hebben'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Had ze de hele tijd al hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Misschien komt het door jullie, maar ik vind Larissa ineens een jongensstem hebben
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Komt wss doordat Mark een wijvenstem heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Misschien komt het door jullie, maar ik vind Larissa ineens een jongensstem hebbenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Vanessa loopt thuis te ijsberen : ZWETSERT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht jij een en ander had verwijderd
SOONY![]()
Die gaat helemaal door het lint. Ik zou daar graag een vlieg aan de wand willen zijn op dit moment.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:10 schreef Flow3r het volgende:
Vanessa loopt thuis te ijsberen : ZWETSERT!![]()
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
laat maar blijvenquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind dr sympathieker overkomen dan welke inwoner dan ook.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: