Hahaha proleetquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Ajax voor bobo's is. Lekker voetbal kijken tussen de studenten koppies en kakkertjes.
Wat een beleving

Utrecht heeft pas fantastische beleving.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:19 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Ajax voor bobo's is. Lekker voetbal kijken tussen de studenten koppies en kakkertjes.
Wat een beleving

Speelt hij daar wel eens dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:42 schreef Smoofie het volgende:
Scout Furby bij Atalanta dan. Laat boil opdonderen.

Furby brengt agressie mee?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:21 schreef Seam het volgende:
Furby ipv Boil zou echt heerlijk zijn
Is sowieso beter, brengt ervaring en agressie mee en weer een oud ajacied terug in het oude nest

jep, gaat zn duels in ieder geval steviger in dan menig Ajacied momenteel. Ik zeg niet dat het een Nigel is, maar iig sterker en pittiger dan Boil of Lucasquote:

Urby is ook vooral een technisch goede speler, maar mentaal liet hij zich ook vaak aftroeven en gaf hij niet thuisquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:24 schreef Seam het volgende:
[..]
jep, gaat zn duels in ieder geval steviger in dan menig Ajacied momenteel. Ik zeg niet dat het een Nigel is, maar iig sterker en pittiger dan Boil of Lucas

Urby na Groningen-uit :'' het is de schuld van die supporter op het veld dat we verloren''quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:24 schreef Seam het volgende:
[..]
jep, gaat zn duels in ieder geval steviger in dan menig Ajacied momenteel. Ik zeg niet dat het een Nigel is, maar iig sterker en pittiger dan Boil of Lucas

Beetje stemmingmakerij van Derksen ditquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:56 schreef Heeinz het volgende:
Voor wie het gemist heeft, weet niet wat ervan te denken, kan me het niet voorstellen dat het echt zo is

Want?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje stemmingmakerij van Derksen dit
Al zal er best wel een kern van waarheid inzitten, alleen dan schromelijk overdreven

Derksen riep nog steeds dat die jeugdspelers die agente hebben gemolesteerd terwijl er allang verhalen bekend waren dat er één speler een beetje aan het duwen was en die andere twee toekeken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want?
Derksen kan toch ook letterlijk zijn bron citeren? Ik zou juist verbaasd zijn als het niet waar was, want dan draait Derksen eigenhandig een potentiële bron voor de toekomst de nek om als hij het verhaal van diezelfde bron compleet uit zijn verband trekt door schromelijk te overdrijven.

Dat is één ding. Het gaat natuurijk om de bron waaruit Derksen citeert dat er een tweedeling ontstaat over de jeugd en het eerste.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen riep nog steeds dat die jeugdspelers die agente hebben gemolesteerd terwijl er allang verhalen bekend waren dat er één speler een beetje aan het duwen was en die andere twee toekeken.
Dat is dus al overdreven

Er zal best wat onrust zijn, daar niet van. Maar het is natuurlijk wel met veel sensatie gebracht terwijl als ik alles hoor ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is één ding. Het gaat natuurijk om de bron waaruit Derksen citeert dat er een tweedeling ontstaat over de jeugd en het eerste.

Ik hoor helemaal geen sensatie. Dat begint pas als JanJood begint te hijgen om een naam, terwijl Derksen anoniem zijn bron brengt die stelt dat de visie van Cruijff alleen in de jeugd naar voren komt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal best wat onrust zijn, daar niet van. Maar het is natuurlijk wel met veel sensatie gebracht terwijl als ik alles hoor ik denk dat het wel meevalt.
Zo gek is het ook niet dat een directie de trainers onder hun kan overrulen

Het gaat niet om was, maar om is natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Furby was net zo'n drama als Boilesen

Goed punt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Worden? We zijn op moment van schrijven al 1786 dagen kampioen.

Ja als je de nr 4 uit de PL krijgt of iets dergelijks dan wordt het waarschijnlijk lastig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:54 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, nu is het wel helemaal zeker dat we geen kampioen meer worden. Zou na zo'n matig seizoen ook niet terecht zijn om daar voor beloond te worden.
Misschien met een lucky loting nog wel de CL halen, al is die kans niet heel erg groot.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |