Hij gaat uit van het leenstelsel en de verhalen rondom dat stelsel dat het je zoveel gaat kosten of meer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:54 schreef Rezania het volgende:
Waarom moet jij zoveel betalen voor een hbo studie?
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:55 schreef roos94 het volgende:
want je voelt jezelf zo verheven en intelligent dat je niet bij ex mbo'ers in de klas wil zitten of ?
Nou, gaat hij toch lekker werken? Je hoeft niet te lenen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij gaat uit van het leenstelsel en de verhalen rondom dat stelsel dat het je zoveel gaat kosten of meer.
Want het gaat om het geleende geld in vier jaar tijd.
( de maandelijkse stufi dus )
Gefeliciteerd, met zo'n houding wil niemand niet eens met je samenwerken.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, gaat hij toch lekker werken? Je hoeft niet te lenen.
Makkelijk gezegd als je van studiefinanciering kan genieten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, gaat hij toch lekker werken? Je hoeft niet te lenen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:59 schreef OneRambo het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je van studiefinanciering kan genieten.
Dan moet je dus een goede keuze maken. Duh.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:59 schreef OneRambo het volgende:
Ik heb geen zin om te betalen of te werken voor iets wat mij niet bevalt.
Zoals ik al eerder zei heb ik mij genoeg georiënteerd op hbo-niveau en spreekt niks mij echt aan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je dus een goede keuze maken. Duh.
Nou, daar is je antwoord.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:01 schreef OneRambo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei heb ik mij genoeg georiënteerd op hbo-niveau en spreekt niks mij echt aan.
Eigenlijk heb ik gewoon geen motivatie meer voor het hele school gebeuren, en het leenstelsel maakt het er niet beter op.quote:
Huilen vent. Het leven gaat niet over rozen, deal with it.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:03 schreef OneRambo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon geen motivatie meer voor het hele school gebeuren, en het leenstelsel maakt het er niet beter op.
Misschien dan maar er een einde aan makenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huilen vent. Het leven gaat niet over rozen, deal with it.
Dan ga je niet studerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:03 schreef OneRambo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon geen motivatie meer voor het hele school gebeuren, en het leenstelsel maakt het er niet beter op.
quote:
Opgelost, niet gaan studerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:03 schreef OneRambo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |