Okequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:34 schreef remlof het volgende:
Ik heb in deze wedstrijd nog niets gezien van NEC dat een terugkeer in de eredivisie verdient.
NEC verdient het welquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:34 schreef remlof het volgende:
Ik heb in deze wedstrijd nog niets gezien van NEC dat een terugkeer in de eredivisie verdient.
NEC draait een weergaloos seizoen; je moet wel erg triest zijn (of uit Arnhem komen) om dat niet te zien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet op basis van wat ze vanavond laten zien.
Ik volg de Jupilerleague niet, kijk nu toevallig omdat er geen ererdivisiewedstijd is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef pyl het volgende:
[..]
NEC draait een weergaloos seizoen; je moet wel erg triest zijn (of uit Arnhem komen) om dat niet te zien.
je hoeft alleen maar de stand te zien, dat zegt alles.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet op basis van wat ze vanavond laten zien.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik volg de Jupilerleague niet, kijk nu toevallig omdat er geen ererdivisiewedstijd is.
En ik kom uit Arnhem.
Ja, ik weet dat promotie ze niet meer kan ontgaan. Maar zoals ik ze vanavond zie spelen zouden ze zomaar een dordrechtje kunnen doen volgend seizoen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar de stand te zien, dat zegt alles.
klopt, maar als je een heel seizoen zo zou spelen zou je niet dermate veel punten kunnen vergaren. Bovendien moet elke ploeg die promoveert zichzelf natuurlijk versterken om mee te kunnen in de Eredivisie. Dat deed Dort ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat promotie ze niet meer kan ontgaan. Maar zoals ik ze vanavond zie spelen zouden ze zomaar een dordrechtje kunnen doen volgend seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |